Gå til innhold

Fotopapir til Canon i990

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel litt an på hvilket format du skal ha. Til vanlige bilder er det vel billigst å kjøpe 10x15 ark i 20 pakkning. Binders har disse. Skal du ha A4 er jeg ikke helt sikker. Et A4 ark er vel akkurat for lite til at du får skrevet ut 4 bilder på hvert ark i 10x15(?), slik at du da må krympe bildene litt eller skrive ut 2 på hver side. Skriver du bare ut 2 bilder pr side tror jeg det lønner seg med rene 10x15 ark.

Lenke til kommentar

Mener man får 3 stk. 10 x 15 bilder på et A4 ark.

Til vanlige bilder er det vel billigst å kjøpe 10x15 ark i 20 pakkning

Ja, det er nok enklest, men da må vel skriveren støtte utskrift uten marg?

Det er ikke bestandig det gir så bra resultat å skrive ut uten marg.

:)

Lenke til kommentar
Til vanlige bilder er det vel billigst å kjøpe 10x15 ark i 20 pakkning. Binders har disse.

Det blir jo ganske dyrt i lengden. 4 kr per bilde (83 kr for 20) er jo mye mer enn man må betale for framkalling i fotobutikken. Finnes det ikke en billigere løsning, med papirrull e.l. som man kan mate skriveren med? (har hørt at Epson-skrivere kan bruke det)

Lenke til kommentar
Mener man får 3 stk. 10 x 15 bilder på et A4 ark.

Til vanlige bilder er det vel billigst å kjøpe 10x15 ark i 20 pakkning

Ja, det er nok enklest, men da må vel skriveren støtte utskrift uten marg?

Det er ikke bestandig det gir så bra resultat å skrive ut uten marg.

:)

Canon i990 skriver uten marg og har et eget tray for 10x15 papir, så det er meget enkelt. Når det er sagt er ikke binders de billigste heller, men det var de jeg fant i farten. Mener man kan skaffe 10x15 papir for ca 40,- for 20 stk. Finner desverre ikke noe link som underbygger dette. Skal kjøpe meg Canon i990 snart så jeg kommer tilbake om jeg finner noe billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...