Dassen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har tenkt meg viftestyring og har veldig lyst på sunbeam rheobus som koster 250 kr + frakt, men kom over en brukt digital doc som var ny for fire måneder siden. Karen som solgte den skulle ha 300kr. Han sa den var i fin stand og at den for det meste hadde ligget i ro i esken sin. Burde jeg gå for digital doc? Lenke til kommentar
razer Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Digital Doc er vel ikke akkurat styring av vifter, heller av/på etter temperatur. Ville heller gått for sunbeamen. (Har forresten både digidoc og sunbeam selv) Endret 7. februar 2004 av razer Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 er det 5+?? Skrev jeg 5+? Nei det er ikke det... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Digital Doc er vel ikke akkurat styring av vifter, heller av/på etter temperatur. Ville heller gått for sunbeamen. (Har forresten både digidoc og sunbeam selv) Takk... Går for sunbeam tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå