Stian_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Fått tak i et Asus A7N8X kort (bulk). lastet ned driver til lydkortet på HK. nForce_3.13_WinXP2K_WHQL_english.exe windows finner driveren, står den funker fint - men under sound og audio devices kan jeg ikke velge den! hva kan være feil? noen som kanskje har det samma HK med driver cd'n? takker for oppmerksomheten, litt info: Asus A7N8X - Realtek® ALC650 6CH w/built in HP amplifier har høytaler som kobles til den grønne porten! windows XP SP1 - nesten fullt oppdatert. noen patcher jeg ikke gidder å laste ned. takker igjen Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Står det oppført i device manager/enhetsbehandling? Endret 7. februar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) jepp, gjør det, men finner ikke driveren jeg har installert. før jeg installerte driver så fant jeg ikke den i device manager, nå gjør jeg det men sier det ikke er installert driver. - se bildene: EDIT: installert wdm_a354a.exe som er Realtek sin driver for det jeg har, går fortsatt ikke. samme problem. til og med Relateks sin spiller finner ikke driveren (spilleren fulgte med driveren) Endret 7. februar 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Prøv å bruk winrar til og extracte alle filene i nforce-driver exe'n ti en egen mappe på skrivebordet, også bruker du den driver-fanen i enhetsbehandling . og velger update driver og velger noe sånt som "jeg finner'n sjæl OSV." og velger den som ligger i mappa på skrivebordet. hvis det ikke hjelper, vet jeg seriøst ikke Endret 7. februar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 nei, gikk ikke. fetter'n min har skaffa samma kort så da får jeg vel låne driver cd'n, men synes da det var irriterende å ikke få det til. takker uansett for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå