Umbra Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er det noen som vet hvilken soner Plextor PX-708A støtter? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg kan sette min til hvilken som helst sone, men bare forandre 5 ganger da. (finnes sikkert software som går fixer det da) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kanskje det finnes firmware som gjør den sonefri? Sånn er det på min Pioneer DVR106. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 AnyDVD gjør jobben; http://www.slysoft.com/en/anydvd.html Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Kanskje det finnes firmware som gjør den sonefri? Sånn er det på min Pioneer DVR106. Original firmware fra produsenten eller modifisert firmware? AnyDVD gjør jobben; http://www.slysoft.com/en/anydvd.html Det ser ut som et smart program. Jeg kommer til å kjøpe både sone 1 og sone 2 filmer framover, så jeg kommer til å være avhengig av å få skifte mellom disse to sonene så mye jeg vil. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg mente nok modifisert firmware. AnyDVD er bra, men det koster. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nei det finnes ikke. Du må bruke AnyDVD eller DVDRegionFree. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Eller du kan bruke DVD regionkiller,funker også glimrende Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Tenker at jeg skal bruke AnyDVD, men jeg skjønner ikke hvorfor produsentene har gjort det slik, altså hva gjør det nå dem om vi kan bruke hvilken soner vi vil så mange ganger vi vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå