Laman Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei! Jeg trenger noe å spille mens jeg venter på Halo 2, Fable osv... Noen anbefalinger? (noe med co-op hadde vert fett) Har tenkt å kjøpe Baldurs Gate 2, er det no tess? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 [quote name='Laman' date='07/02/2004 : 11:02'] Hei! Jeg trenger noe å spille mens jeg venter på Halo 2, Fable osv... Noen anbefalinger? (noe med co-op hadde vert fett) Har tenkt å kjøpe Baldurs Gate 2, er det no tess? [/quote] Du sier noe der ja... Det er bare det at det er i den tiden Halo 2 kommer alle de andre kule spillene også kommer... Så det er bare å smøre seg inn i tålmodighet og vente, kommer sikkert til å bli verdt det.. Lenke til kommentar
BiRkebEineRskinKe Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 BG : DA2 er dritfett!!!skaff deg det, du vil ikke angr e Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Okay....ingen andre? Hvorfor er det så trøtt på forumet nå for tiden da? Kanskje alle spiller BG? Morsomt ass... Endret 7. februar 2004 av Laman Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ninja Gaiden Beyond Good & Evil Tenchu Det er mange andre spill, men kommer ikke på noen. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hadde same problemstilling her i helgen, hadde egentlig bestemt meg for å vente til halo 2 kommer før jeg skulle kjøpe nytt spill, men så leste jeg litt her og der og fant ut at halo 2 ikke kommer på en evighet, så jeg måtte ha meg noe nytt. Dro til cc-vest og skulle handle, ville helst kjøpe et av disse "classic" spillene, siden de er helv pris og samtlige "classic" spill er vell greie spill, (?) (Vet ikke helt hvordan dette "classic" greiene funker, men det er vell noe med så så mange solgte spill eller no) Til slutt satt jeg igjen med "ghost recon" Utrolig fett spill, bra med taktik og greier. Og det har co-op, som du nevnte, har ikke spilt co-op enda, men det er sikkert bra Og hvis du har xbox-live (noe jeg ikke har ) så kan du bruke dette spillet. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Spilte demoen til Ghost Recon men jeg syntes egentlig ikke noe om det... Ble fort kjedelig synes jeg. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg var litt skuffet over Baldurs Gate 2, men ikke missforstå det var veldig bra. Men jeg hade ikke betalt 500kr for det hvis jeg hadde vist det jeg viste nå. Vet ikke om det kom noe særlig fornuft ut av de settningene, men håper det hjalp litt. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Tror ikke jeg kjøper BG... Tenker at det blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vet ikke om du har KOTOR eller ikke men hvis du ikke har det BØR du kjøpe det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 halo1 via tunell mot mange fålk ?? er jo genialt da .. hvist jeg bare hadde fåt det til Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 halo1 via tunell mot mange fålk ?? er jo genialt da .. hvist jeg bare hadde fåt det til Hæh? Uansett synes jeg at Rainbow Six 3 er verdt pengene, spesiellt om du har en Live konto. Kotor er også et must, samt Tenchu, Ninja Gaiden og GTA Double Pack. Har du ikke GTA Double Pack er det bare å bla opp i lommeboka, dette er spill som alle bør ha i samlinga si! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Morrowind og KOTOR. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 halo1 via tunell mot mange fålk ?? er jo genialt da .. hvist jeg bare hadde fåt det til Hæh? Uansett synes jeg at Rainbow Six 3 er verdt pengene, spesiellt om du har en Live konto. Kotor er også et must, samt Tenchu, Ninja Gaiden og GTA Double Pack. Har du ikke GTA Double Pack er det bare å bla opp i lommeboka, dette er spill som alle bør ha i samlinga si! dette er nesten so Xbox live men ikke det samme krever en data og en xbox i netverk og et prog på datan http://www.xboxlink.co.uk så kan man spille netverk spill mot andre over internett støtter ikke spill som støtter live men spill som støtter vanlig netver .. fatta du det nu .. men det er et herk og få til og virke .. har ikke får det til enda da Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Skaff deg chip (hvis du ikke har), Snes emulator og spill Zelda - A link to the past Du trenger ingen andre spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå