TDK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bare så alle vet det: jeg er totalt noob når det gjelder overklokking. Jeg bruker msi corecenter. der er det en knapp som heter auto. der øker den den fsb'en til maskinen rebooter (restarter). Er dette skadelig for maskin/cpu? hvor mye kan jeg klokke cpu'en med standard kjøling ca uten at den tar skade av det? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 den "autoen" øker sånn at du kan vite når du bør stoppe med å klokke. nei, det er ikke skadelig Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Btw ligger cpu temp konstant på 49-50grader.... er ikke dette litt mye? system tempen er på 40 grader Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Btw ligger cpu temp konstant på 49-50grader....er ikke dette litt mye? system tempen er på 40 grader den cpu tempen er fin , men systemtempen viser at du ikke har nok kjøling i kabinettet. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 ok da får jeg kjøpe meg noen nye vifter. Men overklokkingen er veldig ustabil når jge trykker på auto går fsb opp til 216 (2160mhz) før den rebooter... Men tar jeg det manuelt så rebooter pc etter 10 sek selv ved 210mhz.... er dette vcore sin skyld? den er på 1,49 volt. hvis jeg skal stille på den så ca hvor mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå