Gå til innhold

Take no prisoners


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å når vi er inne på saken. Hva med alle de gale Muslimene man så på TV, som hoppet rundt å feiret og jublet når TwinTowers falt da. Det er vel helt greit det? Vis nå litt fra hver side av saken, ikke bare fra den ene. Hadde folk på jobb som satt å flirte når byggningene raste. Satt å flirte når mange tusen uskyldige ble drept..... er de så mye bedre?

Ingen har sagt at det er bedre eller dårligere. Men saken er at du snart er verdensmester i roing....det at de folka jublet for 11. september er ikke så merkelig. Kan tenke meg at de har samme følelser ovenfor USA som vi i Norge hadde for nazistene under WW2. Men uansett har det ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Å når vi er inne på saken. Hva med alle de gale Muslimene man så på TV, som hoppet rundt å feiret og jublet når TwinTowers falt da. Det er vel helt greit det? Vis nå litt fra hver side av saken, ikke bare fra den ene. Hadde folk på jobb som satt å flirte når byggningene raste. Satt å flirte når mange tusen uskyldige ble drept..... er de så mye bedre?

Ingen har sagt at det er bedre eller dårligere. Men saken er at du snart er verdensmester i roing....det at de folka jublet for 11. september er ikke så merkelig. Kan tenke meg at de har samme følelser ovenfor USA som vi i Norge hadde for nazistene under WW2. Men uansett har det ikke noe med saken å gjøre.

Meste parten av Norge sto jo å vinket når Tyskerene kom da. Ikke rare kampen vi satte opp.

 

Men jeg skjønner hva du mener :yes:

Lenke til kommentar

Jaja, enig i at dette er FEIL, men du kjenner sikkert historien om hvordan Tønsberg "falt"?

 

For de som ikke vet det:

Det satt 20 norske soldater på jernbanestasjonen og avventet ordre da det kom en enslig tysker på sykkel og sa noe sånt som "dere er arrestert!" elns. De ville først skyte ham, men skjønte at det ikke var noen veldig god idé da tyskeren sa at det snart ville komme flere lastebillass...

 

Kilde: Bestefaren til en i klassen min, som var en av de 20.

Lenke til kommentar
Å når vi er inne på saken. Hva med alle de gale Muslimene man så på TV, som hoppet rundt å feiret og jublet når TwinTowers falt da. Det er vel helt greit det? Vis nå litt fra hver side av saken, ikke bare fra den ene. Hadde folk på jobb som satt å flirte når byggningene raste. Satt å flirte når mange tusen uskyldige ble drept..... er de så mye bedre?

Ingen har sagt at det er bedre eller dårligere. Men saken er at du snart er verdensmester i roing....det at de folka jublet for 11. september er ikke så merkelig. Kan tenke meg at de har samme følelser ovenfor USA som vi i Norge hadde for nazistene under WW2. Men uansett har det ikke noe med saken å gjøre.

Meste parten av Norge sto jo å vinket når Tyskerene kom da. Ikke rare kampen vi satte opp.

 

Men jeg skjønner hva du mener :yes:

Med dette utsagnet fornærmer du faktisk familien min. Farfaren min var en av de mest fremtredende motstandsmennene på Sørlandet i de 5 årene krigen varte. Han ofret mye, og jeg har en mistanke om at han ble merket for livet av det. Han snakket nemlig aldri om krigen, og alt jeg vet om handlingene hans har jeg lest meg til i bøker. Snakk om å stå og vinke til tyskere!

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å fornærme noen. Satt det bare på spissen. Klart der var mange som gjorde skikkelig jobb under krigen. Bestfaren min var også blant disse.

 

Hvis noen er fornærmet så unnskylder jeg får det.

 

Skjønner bare ikke hvorfor alle her er så negative mot USA..............Klart de har gjort mye dritt, men de har også gjort mye bra

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
slikt lages av noen commier som synes at det er fælt at Bush fortsatt har oppsluttningen på sin side.

hva har Bush med faktum at en soldat blir filmet i å begå noe som ser ut som en krigsforbrytelse?

Det var jo Bush som på liv og død skulle sende soldater ned til Irak.

Og vi vet alle at det ikke var pga masseødeleggelsesvåpen. :angry:

Lenke til kommentar
Det er krig. Ingen som vet hva han Irakeren gjorde først. For alt vi vet, så drepte han kanskje kammeraten til han som skyter.

 

Synes denne beskrivelsen er grei.

 

You got to break some eggs to make an omlet.

 

Man kan ikke vinne en krig uten å det blir drept uskyldige. Synes de har gjort en fabelaktig jobb jeg. For 50 å siden bombet man jo hele byer til ******....... Ikke mye sivile tap nå i forhold

 

Enhver idiot som forholder slik bør søke opp to ord på verdensveven; My Lai. :mad:

 

dette er galt. Så enkelt er det.

 

Takk for at det finnes mennesker som deg der ute. Bravo.

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...