Gå til innhold

Take no prisoners

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
he he he he

Nå provoserer jeg litt med vilje her også da :D

Det jeg mener er at man kan ikke vinne en krig uten å ta livet av noen sivile også. Det er tragisk men sant. Hvis man ser an de sivile tap i forhold til for 50 år siden så er det ganske forbedret.

Du ror deg vekk fra tema her.. forsvarer du soldaten i klippet? ja eller nei?

Lenke til kommentar

Uten å vite forhistorie kan jeg ikke svare på det.

Hvis dette er en stakkars uskyldig Irakisk soldat, forsvarer jeg det ikke.

Er det en eller annen som har tatt livet av noen av kammeratene til han som skyter så forsvarer jeg det ja.

Hadde tilfelle vært motsatt, hadde vi ikke hørt en dritt om det. Hvor mange Amerikanske soldater tror du ikke har blitt skutt når de er skadet??

Folk er så anti Amerikanske her inne at jeg blir helt sjokkert.

Var det godt nok svar for deg ??

Lenke til kommentar

Ifølge internasjonale regler for krigføring er det ikke lov. Men det driter du i altså?

Hadde tilfelle vært motsatt, hadde vi ikke hørt en dritt om det. Hvor mange Amerikanske soldater tror du ikke har blitt skutt når de er skadet??

Hadde CNN hatt tape av en irakisk soldat som henretter en amerikans soldat på samme måte, så kan du banne på at vi hadde hørt en drit om det.

Lenke til kommentar

Ifølge internasjonale regler for krigføring er det ikke lov. Men det driter du i altså?

Hadde CNN hatt tape av en irakisk soldat som henretter en amerikans soldat på samme måte, så kan du banne på at vi hadde hørt en drit om det.

Du er hjernevasket. Orker ikke snakke mer med deg..........

Er lett å si hva reglene er, men kanskje ikke så lett hvis kammeraten din akkurat ble spreng i bitevis. Derfor ville jeg helst ikke svare.

VI VET IKKE FORHISTORIEN!!!!!!!!!!!!!

Hvis dere er så jævli mot krigen, så gå ned å vær noen levende skjold eller noe. Er så satans lett å sitte på raua å kritisere andres handlinger under extreme situasjoner, uten å vite en dritt om krig selv. Helt overgitt.................

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Det er det dumme. Jeg tror faktisk ikke de hadde vist det. De ville jo f.eks. ikke at de skulle vise flya som kom hjem med de til nå døde amerikaneren i frykt for at folk skulle gå i mot krigen

Lenke til kommentar

Er jeg hjernevasket av de internasjonale lovene?

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Jeg har ikke nevnt krigen, eller at jeg er imot den. Saken er det som skjer i klippet her.

Er det noen som er hjernevasket, så er det du.

Lenke til kommentar

Er jeg hjernevasket av de internasjonale lovene?

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Jeg har ikke nevnt krigen, eller at jeg er imot den. Saken er det som skjer i klippet her.

Er det noen som er hjernevasket, så er det du.

Amen

Lenke til kommentar

OK :D

Skjønner ikke vitsen med å krangle over noe vi ikke vet er ekte. Å jo, jeg er for lovene, men det jeg prøver å si er at det kanskje ikke er så lett å følge de hvis du f.eks akkurat har mistet kammeraten din. Hvis ikke du skjønner at man kan gjøre ekstreme ting da, bør du lukkes inn, for da er du jo tilbakestående.

Jeg støtter ikke det han gjør, men hvis grunnen til han gjør det er god, så skjønner jeg hvorfor han gjør det. Det er det eneste jeg mente. Er vi ferdig med saken nå, eller vil du absolutt krangle mer?

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Å når vi er inne på saken. Hva med alle de gale Muslimene man så på TV, som hoppet rundt å feiret og jublet når TwinTowers falt da. Det er vel helt greit det? Vis nå litt fra hver side av saken, ikke bare fra den ene. Hadde folk på jobb som satt å flirte når byggningene raste. Satt å flirte når mange tusen uskyldige ble drept..... er de så mye bedre?

Lenke til kommentar
Ja, da har du svart på spørsmålet mitt. Du støtter ikke det han gjør. Fælt så vanskelig det skulle være å si det da..

Minner meg om politikere. Kan aldri bare svare ja eller nei.

Men hvis grunnen er god, så "skjønner" jeg hvorfor han gjør det.

Hvis trigger happy John Doe ikke klarer å holde fingeren fra avtrekkeren fordi kompisen hans ble spredd tover ørkenen så burde han ikke blitt soldat. Og med den hjernevaskingen som foregår i det amerikanske militæret så skulle en tro at de fikk en stakkars soldat til å holde fingrene fra avtrekkeren.

Lenke til kommentar
Å når vi er inne på saken. Hva med alle de gale Muslimene man så på TV, som hoppet rundt å feiret og jublet når TwinTowers falt da. Det er vel helt greit det? Vis nå litt fra hver side av saken, ikke bare fra den ene. Hadde folk på jobb som satt å flirte når byggningene raste. Satt å flirte når mange tusen uskyldige ble drept..... er de så mye bedre?

Hva med de amerikanske bombeflygerne som jublet og hoiet når de sprengte en gjeng med irakere de ikke viste om var soldater eller arbeidere i luften da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...