Kjell- Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg lurer på om det er noen programmer som viser temperaturen på CPU'en? For det er litt slitsomt å restarte PC'n og ggå inn i BIOS'en bare for å sjekke temperaturen, så er det noen som vet om noen bra programmer? Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis du oppgir hvilket hovedkort du har så kan jeg kanskje finne en måler som viser cpu temp og sys temp konstant. Ellers så er jo SiSoft Sandra 2004 og Aida32 gode alternativer. MVH Lars Lenke til kommentar
Kjell- Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hovedkortet mitt er et MSI K4T Ultra, det står også N1996 på det(vet ikke om det er navnet men..) og det støtter AGP 8X . Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Her er en link til forskjellige utilities som du kan bruke til hk'et ditt. For temeraturvisning tror jeg det er MSI PC Alert 4 eller Fuzzy Logic 4 du skal laste ned. Mulig du kan dette med begge... Lenge siden har hatt MSI-hk selv. MVH Lars Lenke til kommentar
Kjell- Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Tusen Takk Lars Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bare hyggeli' å kunne være til hjelp noen ganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå