zaico Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har lenge grublet på å kjøpe meg vannkjøling og vurderer å ta det store steget nå. Har tenkt på waterchill cpu/gpu/chipsett pakka. Men så var det store spørsmålet får jeg plass til dette i kabinettet mitt? (Chenbro Gaming box midi tower). Har hørt at settet tar 3 1/2 5 1/4" brønner jeg har bare 2 ledige, hvor kan jeg ellers montere det? Har ikke så veldig lyst å sage en masse hull i kabinettet ol. Håper noen tar seg tid til å svare på dette, ville vært evig takknemlig. Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har nettop kjøpt mej vannkjølig og hadde ingen problemer med å få alt inni kabinette uten å skjere et eneste hull i kabinette, men tingene jeg har er ikke så veldig store.jeg boret bare et hull i kabinette. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har nettop kjøpt mej vannkjølig og hadde ingen problemer med å få alt inni kabinette uten å skjere et eneste hull i kabinette, men tingene jeg har er ikke så veldig store.jeg boret bare et hull i kabinette. Hvilket kabinett har du? Hvordan er det med vifter på radiatoren? Henter du kaldluft "fra yttersiden"? Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har miditower og jeg har to vifter på radiatoren og henter luft utenfra.radiator:swiftech black ice micro Lenke til kommentar
valentino Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har hatt Asetek Waterchill cpu kit i 2 måneder nå. Jeg var nødt å sage ett hull i kabinettet mitt for å feste radiatoren. Har et aopen miditower og har plassert radiatoren under hdd festene og hullet er i plata under HK (bare litt lengere mot fronten). dette fører til at jeg må ha av høyre deksel når jeg bruker pc'n men når jeg flytter den er radiatoren helt beskyttet fordi plata er på. En venn kjøpte det samme settet sammen med meg og han har saget hull i venstre deksel. Det ser mye penere ut, men det er litt mere jobb å lukke å åpne kabinettet med tanke på slanger og slikt. Anbefaler luftfilter ellers får du mye støv på rillene i radiatoren, og kanskje inni, har ikke sjekket det enda. Har bilder av systemet, men har ikke noen steder å laste dem opp og har ingen anelse om hvordan jeg skulle gjort det uansett, men kan sende deg dem pr. email eller noe slikt. Akkurat nå kjører jeg med helt åpent kabinett, romtemp er ca 23'C. CPU temp: 33'C Sys temp: 32'C Settet er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Holder med 2 plasser, her er bilde av den gamle radiatoren min plassert i kabinettet mitt (denne var dobbel så tykk som den som følger med nå) Radiator montert i toppen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Radiatoren er vel sånn ca 12x12 cm stor? Eller tar jeg veldig feil? Jeg har 12 cm vifte plass i kabinettet mitt så jeg fester jo radiatoren der, eller blir det dumt? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det kan fungere bra det. Men det er viften på radiatoren som er 12x12 cm, selve radiatoren er på ca 13x15 cm. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kan fint feste den der. Trenger bare og borre noen ekstra hull.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå