Runinho Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Noen som vet hvordan det er meningen jeg skal få av vifta på 9800 PRO kortet? Jeg har veldig liten lyst til å ødelegge det Er det bare å dra? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 det er et par (eller var det 4?) skruer som du må fjerne først ... Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 På vifta eller kjøleribba? Er kjøleribba skrudd fast i kortet? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ...på ribba. ja i kortet, hvor skulle den eller vært skrudd fast hen? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har et Sapphire 9800PRO, og der var det ingen skruer. Bare plastklips. Måtte bruke en tang og klemme dem sammen på baksiden av kortet for å dytte dem "opp" gjennom hullene. -KJ Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 er litt knoting med å få det på. men det går seg til litt etter litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå