Gå til innhold

Metal Gear Solid 2 Plattformen

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp til MGS2. Jeg er på plattformen(banen etter båten). Jeg har fryst alle bombene som jeg har fått i oppgave å gjøre utenom den siste(hvis ikke det kommer enda fler da...).

Etter at jeg har vært og hentet "sensor b" som piper raskere jo tettere jeg er innpå bomba. Men jeg finner den ikke!

Er det noen som kan fortelle meg hvor på "strut a" denne bomba befinner seg?

Er den i nærheten av den andre babybomba på "strut a"? Den er vel inni det virvelet av tanker og rør?

Eller er jeg på helt feil plass?

På forhånd takk!

MVH

En som har dilla på MGS2 å må fotsette!!!

Jonas Riise Hamre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

theblade: bomben under flyet har jeg funnet for lenge siden... Jeg har funnet alle som skal finnes, da jeg trodde jeg hadde klart å gjennomføre hele plattformen var det en bombe til som skulle fryses.

Du skulle da tilbake til "strut c" ogt hente "sensor b" som kunne fange opp den nye store bomben på radaren. Det er den jeg ikke finner! Jeg vet ikke engang åssen den ser ut...

Lenke til kommentar

Hør nå her!Hvis du har fryst alle bombene og får beskjed om å hente sensor b i Strut c så ha du også fått beskjed i spillet om at du har kun 400 sekunder på deg til å komme deg til Strut A Deep Sea Dock(der du kom opp med heisen i starten av spillet.Spring som **** og kom deg ned i heisen og til våtrommet.Slå på sensor b ,og du vil høre at den lager en pipelyd etter hvor langt unna du er bomben.Løp etter lyden og sørg for at du ikke kommer så nært at pipelyden blir en hel enket tone(då blir du sprengt i luften.Du vil se bomben og uskadeliggjør den som vanlig med kjølesprayen.Gled deg til resten av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...