Gå til innhold

Web Shop

Anbefalte innlegg

hey!

jeg synes at den beste web Shopen er www.komplett.no det er fordi at de er ganske sikre når det gjelder og få varene og at varene ikke er ødelagte.

Men MIcroplex er også ganske bra men det er ikke like stort som komplett enda og dete er litt synd for Microplex har ganske mye kult.

hilsen. Aleks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey!

jeg synes at den beste web Shopen er www.komplett.no det er fordi at de er ganske sikre når det gjelder og få varene og at varene ikke er ødelagte.

Men MIcroplex er også ganske bra men det er ikke like stort som komplett enda og dete er litt synd for Microplex har ganske mye kult.

hilsen. Aleks

jeg synes at det skulle være fred i verden og at alle skulle være venner og at krig er domt.

og jeg synes at statsministern kunne gjøre noe sånn at alle som er slemme ikke måtte mobbe de andre på skolen vår så de blir lei seg.

Lenke til kommentar
hey!

jeg synes den beste blablabla.... ta hagle og skyte seg selv snart. Er dette seriøst? Dette er ingen webshoperfaring.

Slett tråden! :thumbdown:

Var dette mer seriøst??

Gudhjelpe meg, her får man advarsler i hytt og pine for bagateller, så hvis dette ikke kvalifiserer for en så vet ikke jeg...

God bedring!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...