batu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hey! jeg synes at den beste web Shopen er www.komplett.no det er fordi at de er ganske sikre når det gjelder og få varene og at varene ikke er ødelagte. Men MIcroplex er også ganske bra men det er ikke like stort som komplett enda og dete er litt synd for Microplex har ganske mye kult. hilsen. Aleks Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hey!jeg synes at den beste web Shopen er www.komplett.no det er fordi at de er ganske sikre når det gjelder og få varene og at varene ikke er ødelagte. Men MIcroplex er også ganske bra men det er ikke like stort som komplett enda og dete er litt synd for Microplex har ganske mye kult. hilsen. Aleks jeg synes at det skulle være fred i verden og at alle skulle være venner og at krig er domt. og jeg synes at statsministern kunne gjøre noe sånn at alle som er slemme ikke måtte mobbe de andre på skolen vår så de blir lei seg. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Så koslig at du ville dele det med oss batu. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Så trivelige noen er mot nye her Er enig med deg batu, men vil også slenge på psdata, som er en av de tre webshoppene jeg har handlet mest på, og er veldig fornøyd med alle tre. Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg syns denne tråden er meningsløst og bør stenges/slettes. Jeg syns ikke at webshopserfaringforumet skal brukes på denne måten. Eller så er jeg enig med kjetilkl om at krig er dumt og at fred er bra Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) syns flexi-data er best spes for bergensere flinke med service har butikk i byen utrolig billig stort utvalg (samme som komplett) "gratis" frakt når du henter selv flexible retur og verksted i byen Endret 7. februar 2004 av Joggi Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hey! jeg synes den beste blablabla.... ta hagle og skyte seg selv snart. Er dette seriøst? Dette er ingen webshoperfaring. Slett tråden! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 retur og verksted i byen Der du bur ja Lenke til kommentar
collargoll Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hey! jeg synes den beste blablabla.... ta hagle og skyte seg selv snart. Er dette seriøst? Dette er ingen webshoperfaring. Slett tråden! Var dette mer seriøst?? Gudhjelpe meg, her får man advarsler i hytt og pine for bagateller, så hvis dette ikke kvalifiserer for en så vet ikke jeg... God bedring! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Stenger tråden pga personer som ikke helt takkler tråder som blir laget av nye brukere. Personlig så syns jeg ikke det er no galt i denne threaden, men jeg stenger den pga personer driver å flamer andre. warnings blir også utdelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg