Gå til innhold

Komentar til halvferdig side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med du kun er ute etter kommentar på menyen?

Denne syns jeg var mest leselig i hvert fall. Men ingen mouseover? Kommer kanskje senere? Hvis det kun var fargen du ville ha kommentar på var det i hvert fall den nevnte som jeg likte best.

Resten da? eller er kansje ikke så mye resten, men hvertfall litt :p

Lenke til kommentar

Resten av siden?

Tja den er jo som du skriver halvferdig da. Er vel kun menyen som er på plass. Men den kommunegrå fargen likte jeg ikke. Syns i grunn at siden enkelte steder var litt blurrete (andre har kanskje litt bedre ord på det?). Det jeg mener at siden ser ut som den har fått en liten touch av blureffekten i photoshop.

Den skriften som står i bunnen er nesten uleselig. Standardformat på linkene kan du kanskje også gjøre noe med.

Tja...

Men blir spennende å se. Etter det jeg skjønner er dette en side med veivisere i Photoshop? Spennende! :thumbup:

Lenke til kommentar

* Kjedelig bakgrunnsfarge

* Upassende tekstfarge til bakgrunnsfargen, burde vært lysere

* "knapp-tutorialen" suger maks :p

* Menyen er delvis uleselig

* Hvorfor så LITEN?

* Ingen mouseover.

* Den er generellt sett kjedelig og lite grafisk og/eller fargerik.

* Treig, er det pga. host, eller fordi du har brukt stor jpg-filer?

* Resten av tut'sene er rippa og/eller rævva (sorry, men jeg må være ærlig på dette punktet). Man skal ikke "lære bort" før man kan noe selv. Man setter ikke en elev halvveis i mopedkurset til å lære opp de nye elevene.

Lenke til kommentar
Enig med de aller fleste punktene med HalTan her, inkludert at den er for liten. Mitt tips er å starte fra scratch igjen. Og kutte ut de halv-stygge(unnskyld uttrykket) ps-tut-knappene.

Nah.. er bare et skoleprosjekt så jeg gidder ikke å gjøre det på nytt.. Noen som kan si meg hva jeg kan bytte det ut MED istedenfor HVA som skal byttes ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...