Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skal telle antal rader i ein access database, men korleis gjer eg eigentleg dette, ikkje foreslå haneng.com eller w3schools.com ettersom eg alt har prøvd desse utan å forstå noko

skulle ideelt sett hatt koda ferdig i morgon kveld, alt anna er ferdig, så eg håpar på raske svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er flere muligheter:

1. Du kan hente ut alle poster med en slik SQL streng:

SQL:"SELECT * FROM tabell;"

Da kan du hente hvor mange oppføringer det er med denne (RS = recordset som inneholder spørringen):

Dim records
records = RS.recordCount

2. Du kan bruke SQL til å hente antall oppføringer i databasen:

SQL: "SELECT COUNT(*) AS antallOppforinger FROM tabell;"

If Not RS.Eof Then
 records = RS("antallOppforinger")
End If

Håper det hjalp

dacourt

Endret av dacourt
Lenke til kommentar

kom litt lenger, men eg forklarte sikkert ikkje godt nok

den skal telle kolonner (sa eg rader i går?)

utdata skal verte to lister, ei som har data frå første kolonne(dette går greitt), og under kvart element i denne lista skal det vere data frå dei andre kolonnene, men problemet er at det varierer kva kolonner som er data i

sender all kode til deg dacourt dersom du gir meg e-postadresse, kanskje du ser feilen

det om laurdag kveld er ikkje å bry seg om dersom nokon kan løyse problemet, eg står totalt fast og skulle gjerne løyst det

Endret av Eirik_R
Lenke til kommentar

har kontrollen på kor mange kolonnar det kan vere, men når du når så mange postar at du må vente på at 2 ghz maskiner skal lese ei kolonne i alle postane då veit du ikkje lenger kva postar som har data i kva kolonner, for det er ikkje alle kolonnene som er i bruk på alle postane.

har nå løyst problemet ved å bruke ein if kontroll på kvar kolonne, men dette vil verte mykje arbeid for serveren med 10+ tilkobliner som skal lese alt

Lenke til kommentar

får prøve då

databasen har ein tabell, i denne er kolonnene slik:

id 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

altså det er ein id som sei kva som er i kvar post, og så ligg dataane i dei kolonnene som er nummererte, dei er ikkje nummererte, men per i dag har eg ikkje dei ekte namna, problemet er at det er berre nokre av desse kolonnene som er i bruk

outputen er til ei side med lister, først ei liste med iden, så underliste for kvar id der dei andre kolonnene for den iden vert vist

problemet er å få lest frå databasen slik at det berre kjem med dei kolonnene som har data, fordi noko i db som har 1 som verdi på id har kanskje berre data under kolonnene 1,2,4,7,9,10 i staden for då å få tomme linjer i underlista vil eg ikkje vise linjene som skal ha data frå tomme kolonner

dersom du ikkje forstod no, sender eg deg heller koda slik den er per i dag

Lenke til kommentar

outputen er til ei side med lister, først ei liste med iden, så underliste for kvar id der dei andre kolonnene for den iden vert vist

meinar du sånn som detta?

ID 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

1 data data .. .. .. . . .. . . . .. . . . . . . . . . .. . .. .. .. ..

2 data data .. .. .. . . .. . . . .. . . . . . . . . . .. . .. .. .. ..

3 data data .. .. .. . . .. . . . .. . . . . . . . . . .. . .. .. .. ..

berre send koden så kan eg sjekke ut litt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...