Zary Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Jeg har problem med at jeg får en melding rett før jeg skal boote inn i windows. "Feil ved lasting av operativsystem" noen som har hatt det problemet eller kan si hva som er galt ? Endret 6. februar 2004 av Zary Lenke til kommentar
OeO Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 prøvd sikkerhetsmodus? *anbefaler bedre navn på emnet* Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) har du overklokket? windows XP er spesiellt vár overklokkede systemer hvis ikke kan det jo være et virus, prøv sikkerhetsmodus som fyren over her sier Endret 6. februar 2004 av Cain_85 Lenke til kommentar
OeO Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hvis du ikke har overklokket, og du ikke kommer inn via sikkerhetsmodus... kan du jo prøve å fjerne diverse ting, cd-rom, pci kort, selv om jeg ikke vet hvorfor.... Eller så hadde jeg satt i cd-en, og prøvd å bruke reprasjonsfunkesjonen. Lenke til kommentar
Zary Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Jah, han har overklokket. Men kommer ikke så langt at jeg kan kjøre sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Zary Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg trenger seriøst noen flere forslag .. Jeg har gjort alt sammen, å det er enna pucked! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå