dannyd Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei. Dette er sikkert et spørsmål som til stadighet dukker opp. Men jeg er på jakt etter ett nytt digitalkamera. Jeg har sett meg ut nikon coolpix 3700. Jeg synes dette virker som et greit kamera. Jeg er på ingen måte noen erfaren fotograf og synes kameraet ser ut til å kunne by på en god del morro. Ettersom jeg ikke har greie på dette i det hele tatt, hadde det vært fint med innspill om positive og negative sider ved dette kameraet. Er dette ett godt allround kamera? Kom gjerne også med alternative kameraer i denne klassen. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) tror kameraet er flott det.. har hørt at casio exilim 4 er oxo kjempebra.. vurder det! Endret 9. februar 2004 av Tarjerasmussen Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ikke glem Canon A80. Veldig bra kamera med masse manuelle muligheter, men selvsagt bra i Auto-mode også. vel rundt det samme som Nikon'en. Veldig fornøyd med det jeg Mvh AW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå