ManagHead Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Nå har jeg kjøpt slipepapir og isopropanol. Skal jeg rense først og slipe etterpå eller omvendt? Hva skal jeg bruke når jeg renser? -tenkte på q-tips eller noe i den duren, kan ikke bare tømme på prosessoren og kjøleren vell? Takk på forhånd Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har du brukt cpu før? i så fall rens den for goop, hvis ikke er det bare til å slipe i vei.. rens når du er ferdig også.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 hva skal jeg bruke når jeg renser da? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hva skal jeg bruke når jeg renser da? Isopropanol. Den løser opp gammel goop. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Isopropanol. Den løser opp gammel goop. hvis du leser hva jeg har skrevet før her så ser du at jeg har kjøpt meg isopropanol. det jeg lurer på er om hva jeg skal bruke nå jeg har det på (tøy,papir,bomull...) ? Endret 7. februar 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ehm du kan bruke q-tips, det fungerer fint! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 det må hvertfall ikke loe (avgi lo). Q-tips er fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå