Magpal Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hei. Lurer på å kjøpe p800 så da har jeg noen spørsmål. 1. Hva følger med i pakken? 2. Er det MP3 spiller med høyttaler? Er den like bra som på p900? Tenker på begge deler da. 3. Hvordan er kvaliteten på skjermen på telefonen og bildene/filmene kameraet tar i forhold til p900? Legg gjeren ved bilde som er tatt med p800. 4. Kan du bruke skins på p800 på lik linje som på p900? 5. Er det noe forskjell på telefonene med tanke på prosessor, lyd osv.? 6. Ligger det kamera funksjon inne på telefonen eller må det lastes ned på egen hånd? 7. Er det noen som har dårlige/gode erfaringer med p800? 8. Er det noen som anbefaler en annen telefon enn p800 der du får mer for pengene? Skulle gjerne hatt en p900 men siden den koster 8 høvdinger tror jeg, jeg venter med den. 9. Absolutt alle forskjellene på p800 og p900? 10. Noen som har fete bilder av p800? Gjerne bilder av funksjoner på telefonen. Takker for svar! Endret 19. mars 2008 av Pallesen Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Glemte et par ting. Kan du ta opp video med lyd og kan du ta opp video på ubegrenset tid som på p900? Kan du sende video som mms? Takk. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) 1. Inkludert i P800 pakken er det et 16MB Memory Stick Duo card, en adapter for eldre Memory Stick cards, en hand strap og en veske, og tre ekstra styluser og stereo headset. 2. Ja det er Mp3 spiller med høytaler, den er sannsynligvis like bra som den på P900. 3. Se her for en del bilder av telefonen, skjermen, noen videoer osv. 4. Ja ganske sikker på det ja. 5. Hmm... ikke sikker på denne. 6. Ja det er kamera på den, men videokamera må lastes ned fra Sony Ericsson 7. Har bare P900 selv, bare positive erfaringer med den da 8. Ville ikke anbefalt en annen telefon enn P800 nei, iallefall ikke når du sammenligner prisene. 9. Bluetooth with FTP transfer method (tror dette er med i den nye oppdateringene) Video in MMS(det får du når du laster ned video funksjonen) Full screen MMS preview(usikker) File manager application(kan fint lastes ned en som er ti ganger bedre) New MP3 application(usikker på hva som menes med dette) Communicorder (Video recorder). Recording limited by free memory.(kan lastes gratis ned) 10. Se her for bilder tatt med mobilen. Sånn der fikk du vel svar på det meste, ikke så mye fforskjell mellom P800 og P900, hadde selv bare kjøpt P800 hadde det ikke vært for at jeg fikk forsikringspenger. Endret 7. februar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Page=1&Id=516 Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg syns skjermen henger litt etter på P800 nå... med bare 4096 farger... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jeg syns skjermen henger litt etter på P800 nå... med bare 4096 farger... Hmm.... jeg synes P800 hadde en veldig bra skjerm til å være 4096 farger, virkelig imponerende synes jeg, var ikke mye forskjell fra P900. Ikke skins på P800. Nei ikke uten ekstra programmer. Hmm... det var egentlig litt merkelig, har egentlig alltid trodd det kunne være skins på P800 Endret 7. februar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå