Gå til innhold

N6600 og Bluetooth > PC


JRF

Anbefalte innlegg

Beklager folkens... Har lest ALT som står i forumet om dette... Har på pulten min to stk bluetooth dongler (Dlink og Emagic) men ingen av dem funker... Får ikke koblet tlf mot PC'en...

 

Dette er hva jeg har gjort hittil:

 

Jeg har reinstallert XP Pro fra bunnen av med alle oppdateringer.

Jeg har prøvd begge donglene på denne ferske reinstalleringen men FORTSATT får jeg ingen av donglene til å virke...

 

Hvis noen har en step-by-step på hvordan en skal få dette til å funke så setter jeg STOR pris på dette.

 

Får bare melding om at "cannot connect to device..."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, syns synd i deg :p

har også plagdes no jæv*** med å få koblet min 6600 til PCn. Jeg sitter med en eMagic dongle jeg kjøpte fra Komplett.

 

Først fikk jeg ikke connecta mRouter, og når jeg fikk det til, så fikk jeg ikke koblet den til PC Suite... Men nå fungerer alt som det skal (til en viss grad) :D

 

For å få mRouter tilkoblet så fulgte jeg en step by step guide som jeg fant her på forumet. Var visst henta herfra:

 

http://www.howardforums.com/archive/topic/266384-1.html

 

 

Prøv det å se om det kanskje kan fungere da...

Lenke til kommentar

bruker winXP her med billionton bluetooth+6600

 

btw karen på datakjeden/komplett anbefalte denne ,han sa de hadde fått mye klager på en annen bluetooth dongle som var 40kr rimligere husker ikke navnet på den

 

men winXP/bluetooth/6600 funker hvertfall her uten problemer her :yes:

Lenke til kommentar

Har laget en liten "guide" på hvordan få ditt Dlink bluetooth adapter til å fungere, underforstått at du har innstallert programvaren som medfølger:

 

Bilde 1

 

Info: Alt blir vist på bildet

 

Bilde 2

 

Info: Alt blir vist på bildet

 

Bilde 3

 

Info: Når dette bildet kommer opp, må du godta på mobilen din at en tilkobling skal skje

 

Bilde 4

 

Info: Klikk OK på begge "spørsmålene", og vent (maksimum 30 sek.)

 

Bilde 5

 

Info: Denne boksen vil dukke opp etter maksimum 30 sek. og du skal trykke midt på boksen

 

Bilde 6

 

Info: Du svarer OK, og da vil det komme en morsom lyd

 

Bilde 7

 

Info: Det vil skje ting nederst i hjørnet. Prøver å koble sammen partene

 

Bilde 8

 

Info: Når merket nederst til høyre vises, som vist på bildet, så er mobilen og PC'en tilkoblet hverandre. Start PC-Suite og sett i gang!

 

Hjalp dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...