JRF Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Beklager folkens... Har lest ALT som står i forumet om dette... Har på pulten min to stk bluetooth dongler (Dlink og Emagic) men ingen av dem funker... Får ikke koblet tlf mot PC'en... Dette er hva jeg har gjort hittil: Jeg har reinstallert XP Pro fra bunnen av med alle oppdateringer. Jeg har prøvd begge donglene på denne ferske reinstalleringen men FORTSATT får jeg ingen av donglene til å virke... Hvis noen har en step-by-step på hvordan en skal få dette til å funke så setter jeg STOR pris på dette. Får bare melding om at "cannot connect to device..." Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg også sliter. fikk connecta 1 gang men da var det slutt på moroa Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hehe, syns synd i deg har også plagdes no jæv*** med å få koblet min 6600 til PCn. Jeg sitter med en eMagic dongle jeg kjøpte fra Komplett. Først fikk jeg ikke connecta mRouter, og når jeg fikk det til, så fikk jeg ikke koblet den til PC Suite... Men nå fungerer alt som det skal (til en viss grad) For å få mRouter tilkoblet så fulgte jeg en step by step guide som jeg fant her på forumet. Var visst henta herfra: http://www.howardforums.com/archive/topic/266384-1.html Prøv det å se om det kanskje kan fungere da... Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har også stresset med n6600, med BTdongle fra msi Nå funker det nesten hver gang. Jeg tar "pair device" og aktiverer com-porten, så får jeg en feilmelding, så kobler mRouter seg til.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Får Dlink til å funke glimrende, jeg! Lenke til kommentar
JRF Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Det "verste" var at jeg prøvde å installere PC Suite + Bluetooth softwaren på damas P2-400 med Win98SE og det funka som bare det!!! Må være XP som ikke liker bluetooth... Lenke til kommentar
Slk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 bruker winXP her med billionton bluetooth+6600 btw karen på datakjeden/komplett anbefalte denne ,han sa de hadde fått mye klager på en annen bluetooth dongle som var 40kr rimligere husker ikke navnet på den men winXP/bluetooth/6600 funker hvertfall her uten problemer her Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har laget en liten "guide" på hvordan få ditt Dlink bluetooth adapter til å fungere, underforstått at du har innstallert programvaren som medfølger: Bilde 1 Info: Alt blir vist på bildet Bilde 2 Info: Alt blir vist på bildet Bilde 3 Info: Når dette bildet kommer opp, må du godta på mobilen din at en tilkobling skal skje Bilde 4 Info: Klikk OK på begge "spørsmålene", og vent (maksimum 30 sek.) Bilde 5 Info: Denne boksen vil dukke opp etter maksimum 30 sek. og du skal trykke midt på boksen Bilde 6 Info: Du svarer OK, og da vil det komme en morsom lyd Bilde 7 Info: Det vil skje ting nederst i hjørnet. Prøver å koble sammen partene Bilde 8 Info: Når merket nederst til høyre vises, som vist på bildet, så er mobilen og PC'en tilkoblet hverandre. Start PC-Suite og sett i gang! Hjalp dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 husk å høyreklikke på mrouter og velge at den skal lete på alle comportene Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har selv skrevet en guide for hvordan dere akn koble dere opp. Søk på ordet "Guide" av brukernavnet "Blib" her på forumet og prøv den Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 guiden til c_u_m8, men han glemte å nevne det jeg sa om mrouter så fint hvis han kan putte på litt ekstra. Det er slik jeg også må gjøre det... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 guiden til c_u_m8, men han glemte å nevne det jeg sa om mrouter så fint hvis han kan putte på litt ekstra. Det er slik jeg også må gjøre det... Hmm, jeg har ikke det problemet. Lag et bilde med det, så kan jeg legge det inn i rekkefølgen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå