tahe Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg har en GXP 75 på 45 GB, som selvfølgelig har tatt repern. Da jeg er så uheldig å ha kjøpt disken direkete fra grossist, og grossisten mener de bare har plikt til å håndtere feil det første året, så ble jeg sendt til http://www.storage.ibm.com/warranty/index.htm for å registrere disken der. Jeg fikk opp en adresse i Nederland jeg må sende disken til. De gir meg også denne ventesuppa: Please be aware that you may experience a delay in receiving your replacement disk drive based on stock availability. If product is available, your replacement order will be processed within 14 working days after the receipt of your defective disk drive. En telefon til IBM sin norske avdeling bekrefter at de ikke vil dekke porto, og mener at denne pleier å ligge på rundt 180 kroner. Nok en grunn til å sky IBM på diskfronten altså. Jeg har tidligere sendt en Plextor til Belgia for bytte. Plextor ga meg bestillingsskjema for TNT og deres kundenummer, slik at jeg kunne få sendt den defekte enheten raskest mulig og gratis. Her kan man jo sammenligne service... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå