ZoOoM Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har aldri prøvd ratt og pedaler til PS2, leste omtalen til det nye rattet (Logitech Driving Force Pro) og lurer på om det er vert og kjøpe det ... liker veldig godt Gran turismo 3 (Skal ha GT4 når den tid kjem) Noke eg lurer på: Er det vanskeleg å kjøre med i forhold til vanleg ps2kontroll? Er det lurt med stor tv? har bare ein liten tv, er det da noke vits? Mvh ZoOoM Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 det er jo gøyt da.. så er lurt å ha stor tv, får større oversikt da. men gøyt er det! vanskelig og vanskelig.. det er ikke så veldig vanskelig å kjøre med ratt og pedal. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ratt er et MUST hvis du liker GT serien, det er litt vanskelig tell å begynne med, men etterhvert blir det mye bedre. Jeg bruker Logitech Driving Force. Den er perfekt! Skal vente med å kjøpa pro tell GT4 kjem. Hvis du er rally fan så er ratt også veldig viktig. Det skader nok ikke med stor TV heller. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) har driving force.. men er ganske så fristet til å kjøpe driving force pro når gt4 kommer, og det er det en ganske bra grunn til å(synes jeg).. 900 graders svingeradius! sats på det ratte du(pro).. det er ikke dårligere enn andre ratt og pedaler uansett og penga blir nok verdt det når du skal spille gt4. EDIT: synes nesten gt3 ble enklere med ratt og pedaler. Endret 7. februar 2004 av Duztey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå