Raper Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Holder på med mine første DVD brenninger.Har en NEC 2500A og bruker Nero 6. Har brennt et 5 min prøve opptak til en DVD+RW og det gikk fint. Men nå får jeg ikke brennt flere video klipp til RW plata enda det er god plass. Hvis jeg prøver å brenne så slettes første video klipp og den siste blir lagt på. Har noen noen ide om hvordan jeg kan legge på flere videoklipp på ei +RW plate uten at den første slettes? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Velg multisession, tror jeg. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Yup, multisession. Så må du lage ei image fil som "husker" hvordan CDen er bygd opp. Hvis ikke, skriver den bare et nytt inngangsspor som hopper over det før.... Lenke til kommentar
Raper Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ok,skal prøve med multisession.Er ikke greit å være en fersk DVD brenner Lenke til kommentar
Raper Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hvor setter man multisession?Finner det ingen plasser,den settingen Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Egen fane i den første dialogboksen som heter multisession. Er den første som dukker opp hos meg. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Måtte bruke DVD+VR,da fikk jeg lagt til flere video klipp uten at de andre slettes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå