Sephiroth Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei, Jeg har et helt nytt MSI KT6 Delta HK: greia er at jeg ikke får noe strøm fra HKet. Et litt rart problem er at hvis jeg kobler i ATA kabelen i HK og kobler til f eks HDD og CDrom, får ikke disse komponentene strøm, men hvis jeg drat ut ATA kablen så får de strøm.. (og ja jeg har satt i den store strømpluggen i HKet) Jeg får heller ikke noe skjermbilde, Jeg ville tro at det var HKet som er defekt, eller det kan jo hende det er CPUen, Den er også helt ny XP 2600. den får god kjøling så der er dte ikke noe problem. Noen som har vert borti noe lignende ?? Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 en liten ting.. Du får jo ikkje strøm fra hket, men fra psu. Er problemet at du ikke får starta psu eller? Skjønte ikke helt problemet, kan du prøve å forklare hva som skjer i det du trykker på maskina? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Maskinen starter, men ingen bilde, jeg får strøm fra Psuen, men ikke fra HK. har jeg bare i strømmen til HDDen og CDromen får den strøm, men så fort jeg kobler til ATA kabelen får den ikke strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå