kzza Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hei! eg har et problem med at pc'en min restarter seg selv..det kommer opp sånn nedtelling... noen tips om kordan eg kan fikse det?? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Du burde skrive litt mer om i hvilke tilfeller dett skjer og hva slags maskinvare du har. Litt mer utfyllende om feilmeldinga gjør det også lettere for folk å svare deg! Lenke til kommentar
underground Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er det en sånn RPC exploit sak som teller fra 30 eller 60-0 så er det ett virus. du må oppdatere windows og virus programvaren. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Høres utt så blaster virus Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Som sagt høres ut som MS Blast W32.Blaster.Worm Removal Tool Og når du er ferdig med det går du hit, samme som over bare fra MS. Kan jo prøve den hvis denfra symantec sin ikke virker. Blaster Worm Removal Tool for Windows XP and Windows 2000 (KB833330) Og dette er linken til oppdateringen fra MS, sånn at du ikke får blast igjen. Legges inn til slutt etter at du har fjernet blast fra maskinen. Security Update for Windows XP (KB823980) Håper dette hjalp Edit: Det beste er kanskje å prøve å holde seg oppdatert med Windows Update Endret 7. februar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå