kzza Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 eg har et problem med at pc'en restarte seg automatisk av seg selv. ka ska eg gjøre?? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du må nok forklare litt mere nøyaktig hva som skjer. Lenke til kommentar
kzza Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Du må nok forklare litt mere nøyaktig hva som skjer. ehh... det kommer opp sånn nedtelling fra 1 minutt.. husker liksom ikke mer..e ikke på min pc...men har du tips på ka d kan jøre`?? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ser ut til at du har fått blaster viruset. Lenke til kommentar
kzza Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ser ut til at du har fått blaster viruset. okey takk for hjelpen eg prøver blaster fix... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du trenger mer enn en fix. Når den begynner å telle ned, gå til: Start>Run>cmd >skriv> shutdown -a så avdryter du shutdown. Skru av systemrestore Last ned denne oppdateringen: Dette er for XP. Språk velger du til høyre på menyen. http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Og denne for å fjerne viruset: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Lenke til kommentar
kzza Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 okey....sjønner d....tusen takk for hjelpen.... ser ut til at du kan din saker...hehe Lenke til kommentar
kzza Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 men du...den oppdaten den bare slår seg av..hva kan d vere??? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 det er kanskje viruset som slår til igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå