DecAL Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Heisann, jobber med en hjemmeside for Turbojugend, turbonegro fanclub. Det jeg trenger er en fin overskrift, der det står Turbojugend! Noen som har et bra tegneprogrammer eller noe slikt ( har paint selv :/ ) og har lyst til å mekke en fin head, blir jeg meget takknemlig. Bare send meg mail om noen lurer på noe. DecAL tor . eivind @ syvertsen . com Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 programmering --> webdesign. Spør du PENT så mekker gutta der urtolige ting Ellers får du masse tips og kritikk på ting du lager Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 feilpostet, og jeg følger endens forslag ang flytting. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis vi får se hvor denne headeren skal plasseres, så blir det nok mye enklere å lage den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Siden jeg ELSKER Turboneger, så skal jeg snekkre noe til deg men trenger vel en størrelseindikasjon og ca-farger... EDIT: Darkness forever, sailorboy! Anyways, neste gang lønner det seg å spørre _litt_ penere Endret 7. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Legg ut litt info om farger, layout på resten av sida og litt sånt, så blir alt masse lettare Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Legg ut litt info om farger, layout på resten av sida og litt sånt, så blir alt masse lettare agree,, Lenke til kommentar
implex Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ja, fytti rakkeren, for en frekk måte og still et spm på. Send en mail, om dere lurer på noe. Nei, så frekt, skammelig.. Ærlig talt, jeg syns ikke han gjorde noe som fremstår som " et lite pent spørsmål ". men det er min oppfatning da, om andre syns dette spærsmålet fra DecAl var slemt, så trur jeg han nærmest er livredd for og spørre om hjelp igjen siden.. Regner med at noen er villig til og hjelpe deg, enda du har feil posta problemet. Lykke til Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 implex, huh?? "Ja, fytti rakkern, for en frekk måte....." 1. Han var ikkje det frekkaste som har vert innom her, på langt nær. Han var ikkje spesielt høflig, men ikkje veldig uhøflig heller. 2. Var vel DU den rette personen til å uttale deg? Ikkje for å vere veldig slem, men eg har aldri sett deg her i wds før, og måten du uttalte deg på var verre enn trådstarter. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 GO ARVE! * vente på info fra trådstarter * Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ja, det var ikke noe hyggelig kommentar du kom med der... tror nesten du er samme person som startet dette innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå