Thomas2 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har slitt med mitt amd baserte hovedkort en stund, og trenger veiledning vis noen har peil. Jeg har prøvd andre typer grafikkort, minnebrikker, harddisk men enda flimrer skjermbildet, flimringen oppstår når jeg spiller spill som age of mythology, warcraft og generals, det er veldig irriterende for å si det mildt.Flimringen eller hakkingen oppstår når jeg trykker piltastene for å se meg rundt på mappen , eller hvis jeg bruker musen. Men hvis jeg bare ser på et område går alt som bra og sjkermkortet sr ut til å være topp form, litt utenom det vanlige, jeg vet ikke. F.eks video animasjon av need for speed eller warcraft eller generals går så det suser men når jeg skal titte selv oppstår hakkingen oppsettet er beskrevet nedenfor Hovedkort microstar(msi) K7n2g ilsr 400 drr og 400 fsb amd athlon xp 2400 cpu minne 512 333ddr hardisk wester d 120 8mcache 7200 rdm chiefteck powersupply 360 watt Ati radeon pro 9800 skjermkort cpu kjøler glacial teck please help me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå