Oseantic Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hei! Cpu temp på idle er 35'c og på max load med 2timer med prime95 er cpu temp 48'c Har en boxed 2.6C 800 med thermal pad og rom temp er på 24'C virker som cpu ribba er litt skeiv men det skulle ikke gjøre noe sa en venn av meg. Er dette greie temperaturer? Takker for svar! edit:er plassert litt skeiv men alt ser ut som er riktig satt sammen edit2:hovedkortet er 28'c og det er godt med kabinnetvifter! Endret 6. februar 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, det er absolutt greie temperaturer for å være BOXED kjøler. Har en kompiss med samme temperaturer som deg med BOXED kjøler Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 takker for svar Skal kjøpe ny kjøler og overklokke når jeg får mer penger Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du kan jo godt klokke med en boxed-kjøler da. Jeg har klokket min 600Mhz (se sigg) Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 kor høy temp har du da? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Personlig blir dette mer forsøpling, greit nok at du er stolt over fine temperaturer, men det kan ikke hjelpe noen andre.. Dette er mer chatting og skryting. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Personlig blir dette mer forsøpling, greit nok at du er stolt over fine temperaturer, men det kan ikke hjelpe noen andre.. Dette er mer chatting og skryting. Og dette er mer whining Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Personlig blir dette mer forsøpling, greit nok at du er stolt over fine temperaturer, men det kan ikke hjelpe noen andre.. Dette er mer chatting og skryting. Og dette er mer whining Hmm, nei det er ikke "whining". Det er ørten tråder om cpu temp her. Hvis man lurer på hva som er ok så kan man vel bare lese en av dem kan man ikke?? Hvis alle som har lest av cpu temp skulle laget en egen tråd så kan vi bare starte opp cputemp.no med det samme for å avlaste ok.no Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Personlig blir dette mer forsøpling, greit nok at du er stolt over fine temperaturer, men det kan ikke hjelpe noen andre.. Dette er mer chatting og skryting. Og dette er mer whining Kall det whining, akkurat nå fyller du bare øret mitt med møkk som skal snart tømmes. Dette er om du kan kalle det konstruktiv kritikk til admins, at det er kanskje på tide å rette på noe. Jeg sa også at det var min personlige mening, så de trenger ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er fortsatt whining. Du er ikke moderator eller admin, så ta og report det til en moderator så er det løst.. Big deal? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ikke rart mange har store tall i antall posteringer. Dette må vel kalles SPAM ! ? Hadde dere bare kunne latt være å krangle om småting... Og så kommer jeg å blander meg inn -> mer spam Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå holder vi oss til topic! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bra temp ja. Skal du ha bedre kjøling på cpu anbefaler jeg deg Swiftech MCX478V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå