Gå til innhold

Grei temp?

Oseantic

Anbefalte innlegg

Hei!

Cpu temp på idle er 35'c og på max load med 2timer med prime95 er cpu temp 48'c

Har en boxed 2.6C 800 med thermal pad og rom temp er på 24'C virker som cpu ribba er litt skeiv men det skulle ikke gjøre noe sa en venn av meg.

Er dette greie temperaturer?

Takker for svar! :thumbs::thumbs::thumbs:

edit:er plassert litt skeiv men alt ser ut som er riktig satt sammen

edit2:hovedkortet er 28'c og det er godt med kabinnetvifter!

Endret av Oseantic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig blir dette mer forsøpling, greit nok at du er stolt over fine temperaturer, men det kan ikke hjelpe noen andre.. Dette er mer chatting og skryting.

Og dette er mer whining :roll:

Hmm, nei det er ikke "whining". Det er ørten tråder om cpu temp her. Hvis man lurer på hva som er ok så kan man vel bare lese en av dem kan man ikke?? Hvis alle som har lest av cpu temp skulle laget en egen tråd så kan vi bare starte opp cputemp.no med det samme for å avlaste ok.no

Lenke til kommentar
Personlig blir dette mer forsøpling, greit nok at du er stolt over fine temperaturer, men det kan ikke hjelpe noen andre.. Dette er mer chatting og skryting.

Og dette er mer whining :roll:

Kall det whining, akkurat nå fyller du bare øret mitt med møkk som skal snart tømmes. Dette er om du kan kalle det konstruktiv kritikk til admins, at det er kanskje på tide å rette på noe. Jeg sa også at det var min personlige mening, så de trenger ikke å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...