arnosmith Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sterkeste vifta som finnes til under 500 kr, bør ta minst en overklokka AMD 2800+ @ 3,2 GHz, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Vel ,nå vet jeg ikke om dette er den absolutt sterkeste kjøleren. _Men_ at det er en god kjøler det, det vet jeg (Du må ha en vifte i tilleg til selve kjøleren.) Endret 6. februar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Den viften over er et godt valg og sett på en 92 mm vifte og du har en veldig god kjøleløsning Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sterkeste vifta som finnes til under 500 kr, bør ta minst en overklokka AMD 2800+ @ 3,2 GHz, noen som har noen tips? Jeg veit ikke helt om du veit det, men du får _aldri_, jeg gjentar _aldri_, en 2800+ til 3.2 ghz Du mener kanskje 3200+ ? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ALX-800 + Enermax 80mm justerbar vifte = stille kjøling eller mye kjøling til kr 400,- Lenke til kommentar
razer Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvorfor sier alle vifter når de spør etter cpu-kjølere? Ingen som setter kun vifter på en prosessor vel? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvorfor sier alle vifter når de spør etter cpu-kjølere? Ingen som setter kun vifter på en prosessor vel? Fordi ikke alle kan like mye om pc som du.. Alle har vært nye en gang, du også Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvorfor sier alle vifter når de spør etter cpu-kjølere? Ingen som setter kun vifter på en prosessor vel? Fordi ikke alle kan like mye om pc som du.. Alle har vært nye en gang, du også Men likevel er det en utbredt feil som det ikke koster mye å slutte med. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kraftigste vifta blir nok en delta det gitt! De har både en av 80*80 og en 120*120! menne... DE BRÅKER På microplex.no har de disse viftene! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvorfor sier alle vifter når de spør etter cpu-kjølere? Ingen som setter kun vifter på en prosessor vel? Fordi ikke alle kan like mye om pc som du.. Alle har vært nye en gang, du også Men likevel er det en utbredt feil som det ikke koster mye å slutte med. Da gjør du som folk gjorde før, dra rundt til alle småbyer og større byer i Norge og forklar folket om at man ikke kan sette bare vifte på prosessoren! Man trenger en kjøleribbe og kan du si! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Denne + denne er troligvis noe av det beste kjøleløsningen med luft (hvis du ikke setter på en 120 mm Delta da..), men koster mer enn 500 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå