Dux ducis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, det står på microplex at det er en plastfilm rundt dem som må fjernes før bruk... Jeg lette høyt og lavt, alle måter jeg fant på, men ingen plastfilm var og se.. Er dette tull, finnes det noen plastfilm rundt dem? Eneste av plast jeg fant var sånn plastinnpakking med masse plastlommer fylt av luft (De som sier knepp når du skviser en av de "Boblene" ) Jeg vet ikke hvor viktig det er at denne filmen fjernes(eller om den finnes) så jeg måtte bare spørre her jeg. Takk til de som kan hjelpe meg med dette "lille problemet"... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Før var det ein tynn beskyttelsesfilm rundt katodene. Sist eg besatilte var det ikkje. Ingenting å bekymre seg for Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ah! Danke.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Feilpostet. Skal ligge under Chasemod-kategorien på overklokking.no Men, siden personen har fått svar så stenger jeg denne "TIL SKREKK OG ADVARSEL!"... hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg