Qwseyvnd Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Min venn sier han har et Creative GeForce3 Ti500. Men jeg så hans CD var GeForce2 PRO, jeg tror ikke på fremdeles. En dag jeg besøkte ham, han spurte om hjelp av 100 til 133 av å flytte et jumper. Jeg hjalp ham. Jeg så han hadde et GeForce2 PRO fordi hans kjøler er annet enn C. GF3T5, da blir jo minne svært varmt. Creative GF3 Ti500, og har ikke engang minnekjøler. Jeg sa Bla Bla Han kjenner en mann som jobber hos TCi, han gir rabatter til ham. TCi må ha byttet BIOS navn fra Creative Geforce2 PRO til GeForce3 Ti500, for å lure ham å betale 4000,-! Si hva dere mener: Enig/Uenig. Jeg vil at dere skal hjelpe meg å overbevise ham, ved å vise ham dette jeg har skrevet! Kom an! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 "Jeg vil at dere skal hjelpe meg å overbevise ham, ved å vise ham dette jeg har skrevet!" Hva? At vi mente det du forstod? Er ikke dette klart da, slik du presenterer det? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hva står det på driver sidene da? Hvis Driverne som er blitt installert er for GF3 på en GF2 skulle det vell i teorien stort sett gå til helvete? Kjør igang quake3, under setup en plass finner du "Driver info" Der står det iaffal hva kortet detekteres som av q3. Hvis du har 3dmark så skal vel det også gi masse fin info om skjermkortet. Hvis han ikke blir overbevist av disse tingene så får du bare la han leve med den illusjonen da, det er jo tross alt ikke du som skal bruke pc'en :wink: Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg mener: Han tror han har GeForce3 Ti500, men han har GeForce2 PRO. Jeg sa TCi produsenten hans "medlem", og gir ham masse rabatter. Dere vet jo hvis Geforce3 uten RAM kjøler blir jo svært varmt. Men alle GF2 xxx har jo ikke RAM kjøler untatt ULTRA utgaven. Jeg har forklart ham mange ganger, han tror bare på produsenten som anbefaler ham ting. Han sier han får over 100000 3DMarks 2001, jeg tror han bruker 3DMarks99. Han tror bare på seg selv. Han sier kortet er riktig, og bildet på nettet er feil, HAN HAR NOE SKRUE LØS I HODET. Han forsøkte å overbevise at han har GeForce3 TI500. Den stod, javel. Han må ha brukt NVidia BIOS Editor, som dere kjenner. Alle hans venner tror på ham som "sjefen", men IKKE jeg. Skjønner dere hva jeg mener. HJELP MEG! JEG VIL HA DETTE OVERSTÅTT, OG OVERBEVISE HAM HVA HAN HAR GJORT, SVINDLET SEG SJØL. Lenke til kommentar
Hevi Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: Jeg sa TCi produsenten hans "medlem", og gir ham masse rabatter.Han sier han får over 100000 3DMarks 2001, jeg tror han bruker 3DMarks99. Han tror bare på seg selv.En dag jeg besøkte ham, han spurte om hjelp av 100 til 133 av å flytte et jumper. skjønner egentlig ikke akkurat hva du mener her, men,, joda :smile: uansett,, hvorfor bry seg, mener han at han har en GF3 så la ham tro det da, det er ikke ditt problem Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 hvor er eska til kortet, manual som skal være med, kvitteringa. Der BØR det gå frem av kortet hva det er. Hvor raskt er minnet? Renger med at geforce 2 pro IKKE kom med like rask ram som dagens geforce 3 ti500? Be han laste ned nyeste 3dmark2001 og si at da får du bedre poengsm om han har korrekt skjermkort (Lure han med andre ord). Si at med den nye utgaven av 3dmark så finnes en scene som bare geforce 3ti500 får frem eller no. Mulighetene er mange om han er komplett idiot. Be han installere nyest drivere og si at de gir han mer poeng. Om han ikke har en pentium 4 2.2 ddr eller rdram og raskt system ellers så får han ikke over 10000 poeng i 3dmark2001. Har han feks. amd 1.4 ghz og sdram og mer ordinert system kommer han ikke så høyt opp. For å få slike poengsummer må alt klokkes eller han må ha splitter ny maskin. Kjører han testene på default. Jeg vil også klare å få over 10000 poeng i 480*540 om min. grafikk. Men er han komplett knød så får han heller bare være det da. når han ikke vil høre på fornuftige mennesker mener jeg. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 høres ut som et gf 2 gts det ja!!! kammeraten din kan ha blitt lurt av en proff!!! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 hvis det du sier er sant er dette en sak for tv2 hjelper deg!! ønsker deg lykke til med overbevise kammeraten dinn!! Jeg har selv en kammerat som ville sagt det samme like vrang å sta som han du beskriver!!! [ Denne Melding var redigert av: CS_er gøy på 2002-03-15 19:20 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 18:30, Qwseyvnd skrev:Han sier han får over 100000 3DMarks 2001, jeg tror han bruker 3DMarks99. Han tror bare på seg selv.Han sier kortet er riktig, og bildet på nettet er feil, HAN HAR NOE SKRUE LØS I HODET. 3Dmark99 krever direct X version 6. Funker ikke med noe nyere. Han er noe skrue løs i hodet sitt ja.. ENIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå