Timur Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har 4 ledige ram plasser på hk'et 2 av de kan brukes til sdram og 2 av de kan brukes til ddr ram Hva er forskjellen på de to ram typene og hva er best?? Noen som har noen anbefalinger skal oppgradere til 1 gb ram har allederede en ram brikke (256) som står i en av de to sd ram slotene Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Skriv hvilket HK du har du ... DDR er best Tror ikke du kna blande SD-RAM og DDR, men er ikke sikker ... Endret 6. februar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Skriv hvilket HK du har du ... DDR er best Tror ikke du kna blande SD-RAM og DDR, men er ikke sikker ... Jo, du kan, avhengig av hovedkortet. DDR er best. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Via KT266A Chipset based KT2 Combo (vet ikke om noe av dette kan hjelpe) stol meg det er 4 ram slots totalt, også er det delt opp på en måte liksom to og to De to første er til ddr ram og de to andre er til sd ram og det er der sd-ram skal ære at det står et 256 kort i. Stol på meg Endret 6. februar 2004 av Timur Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kvitt deg med SD-ram brikka og invester i to Twinmos PC3200 m/windbond 256 mb brikker. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Går de to twinmos brikkene i de to sd-ram feltene da? fordi ellers er det vel ikke noe "point" i og fjerne den 256 brikka?? Skulle hatt litt mer enn 512 . Endret 6. februar 2004 av Timur Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 -Feilpostet Hjelp, jeg skal ha ny PC er en kategori for folk som skal ha ny pc. I dette tilfellet skal du ikke ha ny pc, men oppgradere til mer ram. Vi har en egen seksjon for ram, nemmlig Hovedkort, Prosessor og minne. Flyttes til Hovedkort, Prosessor og minne Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 oki, Jeg har forstått det slik at ddr ram er best? right? Hvis jeg kjøper 1x512mb ddr ram kort og 1x256mb ddr ram kort eller noe liknende kansje heller 2x512mb ddr ram kort. vil det være et godt kjøp? Og slakker det 256 mb sd-ram kortet ned da? budre jeg kansje fjerne det? Noen som har noen anbefalinger så ville det vært flott Og 1 gb ram holder det til det meste? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Gjør som du sier, gå for 2x512 DDR. 1GB holder til det aller meste ja. For eksempel disse? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Så bra ut de! men som sagt det er altså ikke noe behov for og fjerne den gamle 256 sd-ram brikka?? (jeg mener det vil ikke slakke ned i noen grad for de to nye ) btw: Ingen som har noen dårlige erfaringer med de som er blitt anbefalt Endret 6. februar 2004 av Timur Lenke til kommentar
KriB Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg ville fjernet den gamle brikken, den øker ihvertfall ikke ytelsen når den står sammen med DDR-brikker. Og 1 GB er mer enn nok for en vanlig bruker. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Og 1 GB er mer enn nok for en vanlig bruker. Og hva vil det si og være en vanlig bruker da?? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg ville fjernet den gamle brikken, den øker ihvertfall ikke ytelsen når den står sammen med DDR-brikker. Vil den ikke hjelpe til litt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå