Christian86 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvilken vil dere anbefale? P900 er også en mulighet Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvilken vil dere anbefale?P900 er også en mulighet Jeg selv hadde gått får P-900. Har hatt den nå litt over en uke og er ganske så fornøyd. Har 15filmer/194bilder/129ringetoner..er enda litt plass igjen på kort/tlf. Har tatt av tastaturet, da det bare var mer i veien enn til nytte. God lyd, god skjerm, ladestasjon med kabel til innlastning på tlf/data, går rimeligt kjapp visst ikke filer er for stor og da tenker jeg på filer over 6mb. Batteriet kunne vel vært bedre, men vil tro att det blir bedre når den har fått noen ut/opp ladninger før man klattlader den. En annen ting er att man finner mye gratis på nettet til Ericsson sine mobiler, kontra andre som skal ha betalt. Lurere du på noe mere er det lettere att du spør meg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 er ikke helt sikker på om jeg har behov for P800/P900 nemlig. 6600 dekket de fleste behov, men når ir på den slutter å fungere og jeg kan kreve omleveringen til annen mobil så likte jeg SX1 nokså godt. Lurer bare på om det finnes kabel til den. Skal se nærmere på P800/P900 og se om det er noen gode priser på de Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 likte jeg SX1 nokså godt. Lurer bare på om det finnes kabel til den. det følger med kabel til SX1 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Som sagt en god el ganger før nå, så for du ekstremt mye for pengene om du kjøper en P800 kan få den for ca.2800 u/abb. med lefdals prisgaranti Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 likte jeg SX1 nokså godt. Lurer bare på om det finnes kabel til den. Skal du overføre ting med kabel til SX1 bør du ha GOD tid!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 P*00 bruker vel og en form for kabel, du setter den i sync stasjonen som følger med, det går veldig raskt Lenke til kommentar
mambo` Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Går det ann å se vanlige filmer på p900? i såfall hvor stor plass tar de og vises de på hele skjermen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 likte jeg SX1 nokså godt. Lurer bare på om det finnes kabel til den. Skal du overføre ting med kabel til SX1 bør du ha GOD tid!! det tar da like lang tid til sony ericsson modellene ettersom de bruker samme standard.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Går det ann å se vanlige filmer på p900? i såfall hvor stor plass tar de og vises de på hele skjermen ? Ja du kan se filmer, hvis du følger denne guiden her så kan du lett få en dvd ned till under 100mb Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 likte jeg SX1 nokså godt. Lurer bare på om det finnes kabel til den. Skal du overføre ting med kabel til SX1 bør du ha GOD tid!! det tar da like lang tid til sony ericsson modellene ettersom de bruker samme standard.... Mulig det, men sammenlikner man med en annen Symbian tlf som N-gage feks er det dag og natt forskjell. Skal jeg overføre mer enn 2-3 MB er det raskere å ta ut mmc kortet og sette det i N-gagen, og tilbake etterpå. (til tross for den lange boot- tiden på n-gage og sx1). Og ja, vet jeg må kjøpe meg mmc leser eller BT... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal man overføre store filer er en kortleser absolutt nødvendig, med mindre man har god tid da Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal man overføre store filer er en kortleser absolutt nødvendig, med mindre man har god tid da Så hvor mye raskere går det med kortleser enn å bruke N-gage? Testet akkurat en fil på 94,3MB, brukte 2 min 38 sek på den med N-gage'n. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal man overføre store filer er en kortleser absolutt nødvendig, med mindre man har god tid da Så hvor mye raskere går det med kortleser enn å bruke N-gage? Testet akkurat en fil på 94,3MB, brukte 2 min 38 sek på den med N-gage'n. Tenkte på SX1 og N6600 - de er umåtelig treige begge 2 Har ikke prøvd med N-Gage, men hvis den er så kjapp som du sier her, så trenger man jo ikke noen kortleser selvfølgelig Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal man overføre store filer er en kortleser absolutt nødvendig, med mindre man har god tid da Så hvor mye raskere går det med kortleser enn å bruke N-gage? Testet akkurat en fil på 94,3MB, brukte 2 min 38 sek på den med N-gage'n. Tenkte på SX1 og N6600 - de er umåtelig treige begge 2 Har ikke prøvd med N-Gage, men hvis den er så kjapp som du sier her, så trenger man jo ikke noen kortleser selvfølgelig Ja må si at syncstasjonen til P900 er også veldig rask Lenke til kommentar
opium_fastthing Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Veit ikke helt hvor mye raskere det går, men det går ann å få tak i en sync-stasjon til sx1. Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kjør SX1. Knalltelefon. P800 begynner jo kanskje å bli litt umoderne. Det er jo en ganske stor og stygg plastikk klump. Det ser også ut som at SX1 kommer med oppdateringer på USB overføring, så kanskje det går litt fortere nå. Tror ikke du kommer til å angre så veldig hvis du sattser på en SX1. Eneste som er kjipt er hvis du skal skaffe gratis java spill.. Tastoppsettet passer ikke på spill som er laget til "vanlige" taster.. Det er litt møkk. Men så fort spillene blir designet for SX1 er vel det problemet løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå