Kasor Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Begynner å bli temmelig irritert over at det står "Zalto.com" på skjermen på min siemens ST55. Har prøvd å fått tilsendt blank logo, men det funka ikke. Noen som vet?? : Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 http://www.club-siemens.net/fun der finner du den ENESTE metoden som funker..... Lenke til kommentar
Kasor Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ah..men der må jeg jo ha datakabel og stuff.. kjipt. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hmm! Har du datakabel. Jeg fikk vekk operatørnavnet med å laste ned et blankt bilde, overføre med datakabel og bruke dette som operatørlogo! Men har S55 ! En på Siemens forumet spør om det samme. Du finner det her. Kanskje til hjelp! Ellers står det noe på www.club-siemens.net/fun/ . Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ok du har ikke datakabel! nei hmm! Er det ikke mulig å få tilsendt bilde du har lasta ned og vil bruke på mobilen på mail da? Eller er jeg helt på jordet da? Lenke til kommentar
Kasor Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ok du har ikke datakabel! nei hmm! Er det ikke mulig å få tilsendt bilde du har lasta ned og vil bruke på mobilen på mail da? Eller er jeg helt på jordet da? Nei, jeg vet ikke jeg...aner ikke.. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Står da der at du kan sende det via mail om du vil.... Lenke til kommentar
Kasor Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Står da der at du kan sende det via mail om du vil.... Hvordan gjør jeg det da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå