tommmy Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg kjøpte meg noen Logitech Z-640. og de funker, men ikke høytalerne bak de kommer det ikke lyd fra.. hvorfor ikke? alt er koblet til som d skal.. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er det når du hører på musikk eller ser på film.. For når du hører på musikk skal det bare være to sattelitter som det kommer lyd ut av, men når du ser på film skal det komme lyd ut av alle sattelittene....... Men dette visste du kanskje fra før Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Du må trykke inn M3D hvis du bare har stereoutgang på lydkortet. Da må du isåfall koble til den grønne kontakten. Endret 7. februar 2004 av cdrom Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har 5.1 på hovedkorte og har alle de nyeste driverne. men det kommer ikke lyd fra alle når jeg ser film heller. eller d kan jo vær fordi jeg kun har sett divx. skal prøve me dvd nå. men d skal jo vell komme lyd når jeg spiller vell? Lenke til kommentar
neon king Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) det skal komme lyd når du ser på film med 5.1 kanals lyd hvis du har skrudd på alle utgangene på lydkortet Endret 7. februar 2004 av neon king Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har Z-640 selv. Åssen lydkort har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå