x871kx6167ss7 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hva med Sunbeam! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er ikke ny pc ThaAndre skal ha, mao så er den feilpostet. Han skal ha nytt kabinett og da benytter man overkokking.no sin Kabinetter kategori. Flyttes pga brukeren allerede har fått en del gode tips. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med Sunbeam! Enig. Eg har selv veldig lyst på det kabinettet der. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Det derre Performance One var et pent kabb. komplett.de er ca ok.. kompis av meg som fikk dårlig service der og fikk problemer osv så jeg er ikke sikker med de.. Den datan jeg vil ha nytt kabb. til er en X antall år gammel; 166mhz cpu, 2giga hdd, 8xcd rom osv så kjøling i kabb. er ikke såå viktig , men vil ha et kabb. som varer.. kvalitet med andre ord.. skal bygge ny data senere.. ThaAndre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå