SvennAndre Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har en gammel data som jeg vil sette inn i et nytt kabinett. Det må ikke koste altfor mye, men likevell se bra ut. maks pris: 1300kr. Er åpen for alt! ThaAndre Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Se litt på Microplex. De har meget godt utvalg der. Image og Shapetek, Chieftec, Antec og Lian Li er velkjente og trygge merker, som alle lager veldig gode kabinetter til ulike prisklasser og formål Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hovedkort.no fikk nettopp in et NYDELIG Antec kabbis..... *hadde jeg ikke nettopp kjøpt så hadde jeg tatt det* Lekkert....... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Dette ser jo bra ut Må nevne at jeg bor i tyskland og kan ikke bestille fra microplex osv.. Har sett på det kabbinettet irl, Typho men likte ikke kvaliteten... Lenke til kommentar
kzza Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 chiftec matrix...d e billig og kult..hehe 2 fluer i 1 smekk Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Dette ser jo bra ut Må nevne at jeg bor i tyskland og kan ikke bestille fra microplex osv.. Har sett på det kabbinettet irl, Typho men likte ikke kvaliteten... Chieftec er så vidt jeg vet tysk, så det burde ikke være noe problem Har de det på Microplex, så har de det i Tyskland, tør jeg å påstå Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hovedkort.no fikk nettopp in et NYDELIG Antec kabbis..... *hadde jeg ikke nettopp kjøpt så hadde jeg tatt det* Lekkert....... Hva heter det da? Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kjøb antec super lanboy d e billigt, kult, å har gode kjøle egenskaper 2stk 120mm vifter følger md e til front og en til bak.... god natt Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) QUOTE (ASCIWhite @ 06/02/2004 : 21:56) Hovedkort.no fikk nettopp in et NYDELIG Antec kabbis..... *hadde jeg ikke nettopp kjøpt så hadde jeg tatt det* Lekkert....... Hva heter det da? Performance One Endret 6. februar 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) www.komplett.de blir vell tingen for deg da. Håper du er god i tysk Forslag: http://www.komplett.de/k/ki.asp?action=inf...GrpID=6&cks=PRL http://www.komplett.de/k/ki.asp?action=inf...GrpID=6&cks=PRL http://www.komplett.de/k/ki.asp?action=inf...GrpID=6&cks=PRL http://www.komplett.de/k/ki.asp?action=inf...GrpID=6&cks=PRL Skjønnte ikke en dr*t av hva som sto der, men jeg kjente ihvertfall igjen navna på kabinettene ahpadt Endret 6. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
skj0000 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) [sENSURERT av moderator] er ber synes jeg da!! Endret 7. februar 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) [sENSURERT av moderator] er ber synes jeg da!! Få deg et liv din lille dr*t! Endret 7. februar 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) [sENSURERT av moderator] er ber synes jeg da!! Håper du blir banna snart Endret 7. februar 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) [sENSURERT av moderator] er ber synes jeg da!! Håper du blir banna snart Ja Endret 7. februar 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
skj0000 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Takk for alle gangsterene jeg fikk på outwar!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Takk for alle gangsterene jeg fikk på outwar!! Kos for deg, men på dette forumet er du nok snart banned på Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Alle outwar linkene er fjernet. Så fra nå av holder dere on-topic. Okey? Edit: reaksjon er selvfølgelig gitt Endret 7. februar 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 sry.. ekstremt ot men hva er outwar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå