Kuffe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Får ikke logget på min egen ventrilo server, når jeg prøver å logge meg på får jeg følgene feilmelding<kunne ikke connecte. Kan noen hjelpe meg! Er det noen innstillger jeg må gjøre, det eneste jeg har gjort er å åpne ventrilo_srv filen, har også prøvd å logge meg på ved hjelp av hostname. Endret 6. februar 2004 av Kuffe Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg hadde ett lignende problem og da var det Norton Antivirus Security som stengte for at den fikk lov å kontakte serveren. Hvis du har noe lignende prøv å slå det av i det øyeblikket du connecter til server. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 høres ut som portene du bruker er sperra..prøv å åpne opp portene du bruker til Ventrilo Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 dette er en post jeg lagde for lenge lenge siden, har fått fiksa det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå