Trond B Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har en Athlon64 XP3200+ (Boxed). Hva er normal tempratur på denne uten overklokking og helt standard kjøling? Jeg sjekket litt til å begynne med, da lå temp på mellom 35-40 C, nå ligger den på rundt 50. Noe galt? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg kjører min på 2050mhz (50mhz mer) og tempen er 51 grader så det er nok normalt..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Min ligger mellom 40 og 50, normalt på 47... i en Shuttle. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kommer helt an på kjølingen. Temperaturdifferansen mot romtemperatur er jo et resultat av varmeutvikling og kjøling. Med en og samme CPU på samme hastighet og spenning så kan altså temperaturene variere stort ut i fra kjølemetoden. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er egentlig et helt håpløst spørsmål. Dette først og fremst fordi forskjellige hovedkort måler forskjellig tempratur (Abit er f.eks. kjent for å vise langt høyere tempraturer enn de felste andre). 40-55 grader vil vel være et naturlig intervall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå