dan1el Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 HTML og CSS er ikke programmering. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 HTML og CSS er ikke programmering. Stemmer vel til en viss grad, det er "koding"... men hele "Programmering"-forumet er liksom Sourcecode.no-forumet, og der hører så absolutt HTML og CCS osv. hjemme. Og hva i SVARTESTE BARTESTE er poenget med å komme inn her og opprette denne tråden bare for å spre eder og galle? Hvorfor forsøpple kategorien? Liker du det ikke kan du holde deg unna, og eventuellt opprette en post i hardware -> tilbakemeldinger. Pokker jeg blir sur. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Og hva i SVARTESTE BARTESTE er poenget med å komme inn her og opprette denne tråden bare for å spre eder og galle? Hvorfor forsøpple kategorien? Liker du det ikke kan du holde deg unna, og eventuellt opprette en post i hardware -> tilbakemeldinger. Pokker jeg blir sur. Forsøpling? Hmm.. pføy. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Forsøpling? Hmm.. pføy. Sier vel litt om hvor seriøst dette var ment... Eller han mente det kanskje seriøst, men slik er det ingen som oppfatter det. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg er seriøs. Jeg mener også at HTML og CSS ikke er et programeringsspråk og at denne kategorien er feilplassert. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Om du hadde lest det jeg skrev hadde du faktisk skjønt hva jeg mener om det, men neida, du avfeier istedet med "pføy." Tenk deg LITT om før du oppretter en slik tråd igjen? *rapportert* Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Avfeier? Nei? Jeg mener at dette ikke er søppel! Desuten sprer jeg ikke eder og galle. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 dan1el: Jeg har på følelsen at vi som henger i denne forumkategorien er klar over det, og trenger derfor ikke å få informasjonen midt i fleisen enda en gang. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 ...og da lurer jeg veldig på hvorfor denne kategorien fortsatt ligger under "Programmering"... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ...og da lurer jeg veldig på hvorfor denne kategorien fortsatt ligger under "Programmering"... Det er fordi man skal slippe å opprette en ny kategori, som bare inneholder èn underkategori. Folk flest skjønner at HTML og CSS *muligens* kan ligge under "programmering", så jeg ser ikke helt problemet... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Det er jo missvisende. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) hvis det plager deg, kan du 1. ta det opp med en moderator 2. la være å bruke forumet. ditt valg edit: likte bwt hjemmesiden din virkelig godt.. spesielt headeren Endret 6. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Eller fortsette å bruke forumet uten å ta det opp med en moderator. Tråden er jo rapportert av en annen illsint forumbruker, så en moderator tar nok saken snart. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hva er egentlig problemet med at html og css ligger her? Hvor ville du hatt det, du som er så smart at du fant ut at dette er feil? BTW, du glemte å klage på at webdesign, altså tegning, ikke har noe med programmering å gjøre edit; sorry hvis vi virker litt kvasse, men vi er en liten familie her nede i webdesign som ikke liker at folk utenfra kommer og pirker rundt på en kritisk måte. Vi er veldig snille og motakelige for nye mennesker, men... Du skjønner sikkert hva jeg mener Endret 6. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Webdesign er ikke nødvendigvis "tegning". design m1 (utt desai'n; gj eng. fra fr, opph lat., av de- og signum 'tegn') formgivning, særlig av industrivarer og brukskunst; modelltegning møbler med ny d- / tekanne med god d- / norsk d- . Hva er egentlig problemet med at html og css ligger her?Dette har jeg allerede svart på. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Denne posten virker som ren flaming...... DanielP Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 edit; sorry hvis vi virker litt kvasse, men vi er en liten familie her nede i webdesign som ikke liker at folk utenfra kommer og pirker rundt på en kritisk måte. Vi er veldig snille og motakelige for nye mennesker, men... Du skjønner sikkert hva jeg mener Jeg skjønner akkuratt hva du mener. Jeg er vanligvis hyggelig, men når første svar på tråden er en sint bruker kvesser jeg klørne. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 det stemmer jo forsåvidt at html og css ikke er programmering. så dan1el har så absolutt et poeng. denne tilsynelatende konsekvente feildefinisjonen kan være misvisende.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Blir som å si at PHP ikke er programmering, fordi det er et script. HTML/CSS er jo et slags språk, det heter jo tross alt HyperTextMarkupLanguage, CascadeStyleSheet er kanskje mer et hybrid-script-config-fil. Men alt i alt, så er det en _del_ av programmering, fordi vi kan bruke et program til å presentere et standardisert dataformat som nettlesere etc kan tolke og presentere i grafisk format. Selv C# har jo innebygde funksjoner for å presentere HTML på websider. Perl har vel innebygde funksjoner som presenterer HTML. Sikkert mange andre språk som bruker HTML som dataformat. Det er rett og slett en del av hverdagen til en webprogrammerer og sikkert andre *utviklerer at XML/HTML er en del av hverdagen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kan det ha noe med måten du formulerte deg på? Ganske arrogant, spør du meg. Jeg har ALDRI sett deg her før, og din første post her er en ren og skjær klage etterfulgt av selve arrogansesmileyen -> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg