Mima Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hei... vil jeg kunne bruke mine kuriyama 3/8" slanger på min RBX blokk 1/2" ? hvis jeg varmer opp slangene ? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 hvordan skal jeg få varmet dem opp tilstrekkelig ? og hvor lenge ? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har pcv slanger på min RBX, bare dypp slangetuppene i varmt vann i 5sek så passer de fint på 1/2"! Mvh Carl Oscar Lenke til kommentar
Mima Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 har prøvd å holde dem i veldig varmt vann , men de vil ikke på. Er kuriyama slangene silikon eller pvc ? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Mine Kuriyama 3\8" Slanger går lett over 1\2" nippel når jeg holder de under rennende glovarmt vann i 5-10sek... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hmm. Jeg har RBX blokken, men med 3/8 nipler. Men det Y-stykket som fulgte med er jeg overbevist over at var 1/2, og jeg hadde store problemer med å få slangen på. (selv med varmt vann og Zalo) Endte med at jeg skar oppp tuppen på slangen, og så dyttet den hardt innpå. Det er nå ca 1 cm fra slutten til Ystykket til der hakket i slangen er. Har festet slangen til stykket med strips, og det er umulig, repeterer UMULIG å dra av slangen. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Fikk til Alle slangene som skal til blokka , men strever med Y-leddet. Må uansett vente på vanntanken som Netconnection glemte å sende med >.< Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Be dei sende med et 3/8" y-ledd i tillegg om pakken ikkje allerede er sendt. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Be dei sende med et 3/8" y-ledd i tillegg om pakken ikkje allerede er sendt. Ja, om de kan levere det da? Alternativt finnes et sett med diverse nippelkombinasjoner hos Biltema, og i settet finnes også et par 3/8" Y-utgaver. Prisen er heller ikke avskrekkende, under hundrelappen så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå