njøs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Tror krona er sterk for tiden slik at det lønner seg sikkert å betale nå (may be lying) Lenke til kommentar
thynamic Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tror krona er sterk for tiden slik at det lønner seg sikkert å betale nå (may be lying) Kan stemme det. Betalte akkurat NOK 105,- for en måneds spilling. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Dustepris! Hadde det ikke vært for den hadde jeg kastet meg over spillet. Kunne ikke si det bedre! 100 kroner mnd er jo en helt kurrant pris å betale for et onlinespill... Det er vel nesten standard med $14,99. Jaja, men hvorfor må det absolut være en mnd.pris for online-spill??? BF:Vietnam, Sacred, Far Cry osv osv er jo helt gratis!!! Og hvorfor må galaxies koste 500-800kr i tillegg??? MEN!!! Er Galaxies verd prisen, er vel et spørsmål som kan forklare prisen... Jeg er en MEGA fan av Star Wars! Regn ut ifra det... Har omtrent alle spilla av SW; Jedi Knight 1,2,3 og Jedi Academy, KOTOR pluss mange x-wing-spill... Endret 3. mai 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det koster et fast måned beløp i tilleg ganske enkelt fordi det er et eget firma (SOE) som drifter serverne Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Oki! Synes fortsatt vi mennesker godt kunne leve uten dem! Har nok avgifter fra før av! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vi snakker neppe om en standard Dell server her... Samt at jeg synes vi har fått mye "gratis" gjennom det 1,5 året jeg har spilt iallefall. Masse flotte updates, og bestandig nye quests i vinden. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Vi snakker neppe om en standard Dell server her... Samt at jeg synes vi har fått mye "gratis" gjennom det 1,5 året jeg har spilt iallefall. Masse flotte updates, og bestandig nye quests i vinden. er enig, jeg mener, dette er snakk om Server pcer. og da er det vell snakk om ett par maskiner som sørger for å holde servern oppe.. (noen andre som kan forklare hva jeg mener bedre orker ikke å fortelle nå, Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 jeg tror Phoenix-Hawk har fått svar på spørsmålet sitt, siden han nå har spilt SWG i noen måneder (ja, steng den for humanitys sake!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå