torgros Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg ny pc som jeg er godt fornøyd med ytelsen til. Men så var det utseende da!! Jeg har et svart chieftec dragon midi tower som er ganske kjedelig. Jeg har tenkt å sette inn vindu og noe lys. Er det noen som har noen forslag til modding?????? Takk for alle positive svar! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 plexi i front.. der hvor viftene sitter, og eventuellt foran cd rommene og gravere noe fett i plexien og sette noe leds som lyser den opp;) Lenke til kommentar
torgros Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Har også tenkt litt på lakkering Er det et alternativ eller tar jeg feil Takk for svar Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ja! 1. primer 2. lakk 3.klarlakk hoppa over noe ? Velg en fresh farge.. kanskje 2 delt ? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 prøv å søk litt, det er MANGE som har modda sitt chieftech kabinett ... Lenke til kommentar
icer Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg gir bare linken og bedøm selv : http://www.bit-tech.net/article/113 Lenke til kommentar
torgros Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Knallbra mod!! Tror nesten jeg må børste sidedørene og toppen min jeg og. Det var et godt forslag. Takker og bukker!! Torgros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå