KaroN Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Anbefaler dere STERKT og ikke/aldri/NEVER!!! kjøpe noe fra Multicom.no.. Kjøpte en ferdig pc der for ca 3år tilbake, noe jeg ALDRI skulle gjort.. Har bare vært slit og styr med pcen... MvH Kenneth Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ehh... ikke at jeg har hatt noen bra erfaring med Multicom, men man kan jo ikke akkurat ta posten din så veldig seriøs når du ikke sier hva som er galt og hva du har gjort, og ikke minst hva de har gjort mot deg. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 prøv heller å poste noe konstruktivt under webshop-erfaringer Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 har bare gode erfaringer med multicom (1) Lenke til kommentar
KaroN Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Pc'en funket helt fint de første måndene, men med en gang jeg skulle oppgradere noen av delene viste det seg at ingen hadde hørt om hovedkort merket så jeg fant aldri ut hvor mye CPU jeg kunne oppgradere til.. Jeg oppgraderte CPU'en fra 1200XP til 1600XP noe som gjorde at alt ble fucka, skifta også til en vifte som støtta 2600XP.. Dette funka jævlig dårlig så jeg bestemte meg for og clocke ned MHz så den ble litt lavere, Multicom hadde låst biosen så jeg ikke kunne forrandre på noe.. Sleipt? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det virker ikke som om det er noe Multicom har gjort galt. De har nok ikke låst BIOS'en. Og når du oppgraderer maskina og oppgraderer til er hovedkort "ingen" har hørt om tror jeg du bør vurdere å skjekke litt mer før du kjøper det. Hvordan hovedkort er det? Skal mye til for at det er så få som har hørt om det hovedkortet med mindre det er kjøpt fra et eller annet jalla land. Og det er jo ikke multicom som skal ta kritikken for at din CPU kjøler, kjøler dårlig. Lenke til kommentar
woid Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 tviler veldig sterkt på at multicom hadde låst noe som helst Lenke til kommentar
KaroN Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hei Kan være at det var bare meg som var nuben.. Men har holdt på med bios flere ganger før uten problemer, men på den pcen jeg kjøpte fra multicom funka det ikke.... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Pc'en funket helt fint de første måndene, men med en gang jeg skulle oppgradere noen av delene viste det seg at ingen hadde hørt om hovedkort merket så jeg fant aldri ut hvor mye CPU jeg kunne oppgradere til.. Jeg oppgraderte CPU'en fra 1200XP til 1600XP noe som gjorde at alt ble fucka, skifta også til en vifte som støtta 2600XP.. Dette funka jævlig dårlig så jeg bestemte meg for og clocke ned MHz så den ble litt lavere, Multicom hadde låst biosen så jeg ikke kunne forrandre på noe.. Sleipt? For å være helt ærlig, tror det er din egen feil. Når du velger å kjøpe PC så må du jo på forhånd å vite hva slags komponenter du får med deg. Og hvis du ikke vet hva som er der så kan du jo ikke bare stappe inn en annen CPU... og til slutt, det er ikke Multicom som har låst det, hvis den er låst så er det jo enten Hovedkort eller CPU som er låst og det kan jo ikke være dem sin feil. Låst bios? hvordan da? Satt et passord på det før de solgte den til deg? jeg tviler.. men du kan jo alltid resete den da, så hvis de har låst den så er det en lett måte å unngå den på. Så det er nok din egen feil og du mangler kompetanse. (uff, ser på Idol nå, tror jeg har blitt påvirket av dommerne, sorry) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hei Kan være at det var bare meg som var nuben.. Bra, fant du det ut først nå? Endret 6. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 har bare gode erfaringer med multicom (1) jeg og Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har ikke så veldig mye erfaring med Multicom, men jeg har handlet der et par ganger, og fått en defekt disk en gang, både handel og retur har gått knirkefritt. Har ingen problemer med å handle der flere ganger. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har også bare gode erfaringer med Multicom. Jeg har fått mye defekt utstyr derfra, men jeg velger å tro at det er helt tilfeldig. Uansett har jo returer gått greit hver gang, har fått ny vare i retur, relativt raskt hver gang, og i enkelte tilfeller har jeg fått oppgradert utstyr ved å betale prisdifferansen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 multicom er jo en ganske seriøs nettbutikk da... Har handlet der noen ganger og har ikke hatt noen problemer, tenker det er mest finger problemer jeg.. multicom kan anbefales. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Anbefaler dere STERKT og ikke/aldri/NEVER!!! kjøpe noe fra Multicom.no.. Kjøpte en ferdig pc der for ca 3år tilbake, noe jeg ALDRI skulle gjort.. Har bare vært slit og styr med pcen... MvH Kenneth Jeg synes dette ble litt for useriøst for min del. Har handlet mye hos Multicom og aldri hatt noe problemer med hverken service eller retur. Det kan jo hende at feilen ligger andre plasser en hos Multicom. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Beklager - dobbelposting pga at nettet mitt var nede. Endret 7. februar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Kan være at det var bare meg som var nuben.. hunt closed Endret 7. februar 2004 av ronndi Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har kun gode erfaringer med Multicom jeg også........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå