Gå til innhold

stativ til inspiron 8600

Tertit99

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen der som kan hjelpe meg med noen linker til et stativ, hvor man kan plassere laptopen på en slik måte at man er nødt til å bruke eksternt tastatur/mus.

Dette for å beskytte laptopen fra søl etc når man skal på LAN party.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kjøpe en Inspiron 8600/5150 som skal erstatte den stasjonære.

Pcen vil blant annet bli brukt til å spille CS daglig.

1. Vil dette ødelegge/skape stor slitasje tastaturet?

2. Er dette et godt nok skjermkort til spill: 64MB DDR nVidia® GeForce 5200 Go AGP 4x?

Endret av montesa
Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe en Inspiron 8600/5150 som skal erstatte den stasjonære.

Pcen vil blant annet bli brukt til å spille CS daglig.

2. Er dette et godt nok skjermkort til spill: 64MB DDR nVidia® GeForce 5200 Go AGP 4x?

det fungerer nok godt nok til cs i alle fall, muligens til mer grafikkkrevende spill å...

selv har jeg bestilt I8600 med R9600pro turbo ;)

gleder meg som et barn!:)

ang link: gå på dell.no og let :)

Lenke til kommentar

tertit: vet ikke helt om det er dette du er ute etter, men jeg synes det er verdt en titt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SKCP01BL

montesa: 1. nei, tastaturet holder nok fint vil jeg tro! hvis ikke du er altfor hardhendt!:)

2. jeg ville absolutt spandert på meg et radeon 9600 hvis jeg skulle kjøpt meg lappis nu...men de fleste spillene går nok greit nok på 5200 også...

vh

krister

Lenke til kommentar
Fikk denne linken fra Dell i dag de sa at i tillegg måtte jeg kjøpe med denne.

Da ville herligheten KUN koste kr 2550 ink frakt til Norge. :no:

Glem det. :thumbdown:

Er det noen der ute som har noen bedre forslag.

Jeg spurte Dell om hvorfor man må ha portreplikator i tillegg. Svar på dette kommer senere

Ganske enkelt svar, portreplikatorn sitter fast i stativet, maskina i portreplikatorn. Dette er jo ei ganske elegant løsning da...

Bare ring og si hvor mye du max vil betale for det, så får du bedre pris. Det ville jeg ha gjort.... :p

PRUT!

Lenke til kommentar

Å bruke det sliter naturligvis på tastaturet, men du har da det for å bruke det. Om du er veldig redd for det kan du kjøpe et eksternt du bruker. Det enkleste er å kjøpe complete care. Da heller du cola i det hver gang det er utslitt, og får ny snarest mulig.

Skjermkortet vil holde til CS, men kjøper du r9600pro får du et ubeskrivelig bedre kort, og prisforskjellen er ikke enorm. Kanskje du en eller annen gang blir lei av cs, og feks vil spille Half Life2. Det kan du glemme uten r9600pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...