Tertit99 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei Er det noen der som kan hjelpe meg med noen linker til et stativ, hvor man kan plassere laptopen på en slik måte at man er nødt til å bruke eksternt tastatur/mus. Dette for å beskytte laptopen fra søl etc når man skal på LAN party. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 denne fant jeg på en svensk side er det noen som vet om den er å få tak i her i Norge. (helst den som er i plast for den er lettere å ta med seg på LAN party) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 dell har jo et utvalg med slike for inspiron 8600 snakk bare med de! Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 dell har jo et utvalg med slike for inspiron 8600 snakk bare med de! Har du en link? takk Var det så enkelt Lenke til kommentar
montesa Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Jeg vurderer å kjøpe en Inspiron 8600/5150 som skal erstatte den stasjonære. Pcen vil blant annet bli brukt til å spille CS daglig. 1. Vil dette ødelegge/skape stor slitasje tastaturet? 2. Er dette et godt nok skjermkort til spill: 64MB DDR nVidia® GeForce 5200 Go AGP 4x? Endret 9. februar 2004 av montesa Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg vurderer å kjøpe en Inspiron 8600/5150 som skal erstatte den stasjonære.Pcen vil blant annet bli brukt til å spille CS daglig. 1. Vil dette ødelegge/skape stor slitasje tastaturet? 2. Er dette et godt nok skjermkort til spill: 64MB DDR nVidia® GeForce 5200 Go AGP 4x? det fungerer nok godt nok til cs i alle fall, muligens til mer grafikkkrevende spill å... selv har jeg bestilt I8600 med R9600pro turbo gleder meg som et barn! ang link: gå på dell.no og let Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Fikk denne linken fra Dell i dag de sa at i tillegg måtte jeg kjøpe med denne. Da ville herligheten KUN koste kr 2550 ink frakt til Norge. Glem det. Er det noen der ute som har noen bedre forslag. Jeg spurte Dell om hvorfor man må ha portreplikator i tillegg. Svar på dette kommer senere Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 tertit: vet ikke helt om det er dette du er ute etter, men jeg synes det er verdt en titt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SKCP01BL montesa: 1. nei, tastaturet holder nok fint vil jeg tro! hvis ikke du er altfor hardhendt! 2. jeg ville absolutt spandert på meg et radeon 9600 hvis jeg skulle kjøpt meg lappis nu...men de fleste spillene går nok greit nok på 5200 også... vh krister Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 tertit: vet ikke helt om det er dette du er ute etter, men jeg synes det er verdt en titt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SKCP01BL vh krister hei så ganske så bra ut den. eneste ulempen er vel at man ikke får justert den opp i bakkant slik at man får skjermen høyere opp. Prisen var meget hyggelig, et godt alternativ. Takk Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kan vel fikse deg en sak selv til å løfte den opp i bakkant. Kjedlig at denne saken bråker mer enn selve laptopen, noe jeg tror den vil gjøre i mitt tilfelle. Men hadde vært greit med nedkjøling ja, sant det.... Lenke til kommentar
xstian Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fikk denne linken fra Dell i dag de sa at i tillegg måtte jeg kjøpe med denne.Da ville herligheten KUN koste kr 2550 ink frakt til Norge. Glem det. Er det noen der ute som har noen bedre forslag. Jeg spurte Dell om hvorfor man må ha portreplikator i tillegg. Svar på dette kommer senere Ganske enkelt svar, portreplikatorn sitter fast i stativet, maskina i portreplikatorn. Dette er jo ei ganske elegant løsning da... Bare ring og si hvor mye du max vil betale for det, så får du bedre pris. Det ville jeg ha gjort.... PRUT! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 1. Vil dette ødelegge/skape stor slitasje tastaturet?2. Er dette et godt nok skjermkort til spill: 64MB DDR nVidia® GeForce 5200 Go AGP 4x? Å bruke det sliter naturligvis på tastaturet, men du har da det for å bruke det. Om du er veldig redd for det kan du kjøpe et eksternt du bruker. Det enkleste er å kjøpe complete care. Da heller du cola i det hver gang det er utslitt, og får ny snarest mulig. Skjermkortet vil holde til CS, men kjøper du r9600pro får du et ubeskrivelig bedre kort, og prisforskjellen er ikke enorm. Kanskje du en eller annen gang blir lei av cs, og feks vil spille Half Life2. Det kan du glemme uten r9600pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå