king_pedersen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Lurer bare på hvordan man oppdaterer BIOS? Fint å vite:) Endret 6. februar 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 er ikke sikker ... hehe:) bra svar Du laster ned biosversjonen du vil oppdatere til, legger den på en diskett. Så starter du maskinen på nytt, og trykker alt+F2 ekker no.. På mit hk heter det awdflash (nf7-s v2.0) der skriver du inn navnet på "bios imaget", og trykker Enter tips: Ikke skru av pc`n under oppdateringen Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) er ikke sikker ... Da trenger du ikke svare for å øke postcounten heller da Gå på hjemmesiden til ditt hovedkorts produsent. Der finner du opplysninger. Abit har et snaxy prog kalt Flashmenu som live oppdaterer BIOSen, men det er ikke alle som har Abit vettu Det er en ganske "kompleks" prosess å oppgradere BIOS... Edit: Lickmastr kom før meg Endret 6. februar 2004 av rlz Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Laster ned ny bios og et program for å flashe denne til brikken på hovedkortet! Noen produsenter har programmer som lar deg gjøre dette i Windows, mens andre må flashes fra MS-Dos. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Og noen kan flashe direkte fra BIOS... Komfortabelt! Endret 6. februar 2004 av john_h Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 har heldigvis Abit NF7-S V2.0 hvor får jeg det programmet? (Flashmenu) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 trodde jeg skulle få Asus, men fikk Abit! Like greit:D Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Flashmenu får du på abit.com.tw Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 thank you:D Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 har nå vært på abit sin hjemmeside, men finner ikke flashmenu! hvor ligger dn? Har lastet ned awdflash, men lurer på, skal man unpacke den på disketten eller bare la den være som den er? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Er det noen som vet at flashmenu faktisk funker? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ta en titt på denne siden Abit @ nForcersHQ , utrolig mye info om ditt kort her. Mvh Meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå