E1rik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Heisann. Har tenkt å kjøpe meg et vannkjølings anlegg med i nærmeste framtid, og her har jeg en del spørsmål jeg trenger svar på. (1)Hvilket kjøle anlegg anbefaler dere? (2)Skal jeg kjøpe deler, eller fulle pakker? (3)Hvilke komponenter kjøler det? (4)Mye forskjell fra luft? (5)Vanskelig å montere selv? (6)Har jeg plass i toweret mitt? Jeg har et Chieftec Dragon Big tower. Håper noen av dere kan svare på disse spørsmålene, fordi jeg har "0" erfaring innen vannkjøling. Mvh Eirik Nålsund (Som trenger vannkjøling) Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sjekk ut http://www.overklokking.no/guides/vannguide/index.html Aquacomputer har gode deler. Selges på microplex Du kan kjøle alt. cpu,gpu,hk,hdd og psu om du vil Den største forsjella frå luft er at det er tilnerma helt stille Du må ha litt mindre enn 10000tommeltotter men vanskeli er det ikkje Du har enormt med plass... Eg bygde i eit suntek miditower, det blei litt vel fult... men funkler svært bra Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Tusen takk. Ingen som har komponenter å anbefale da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå