Gå til innhold

Ny mobiltelefon kr. 2-3500

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert skjønner er jeg på utkikk etter en ny mobiltelefon (den gamle 3330 begynner å bli litt slitt ;))

Har sett litt på disse:

- SE z600

- SE T630

- Nokia 6230 (?) (Noe dyr, lenge til den kommer?)

- Motorola V600 (Usikker på når den kommer, og pris?)

Er åpen for de fleste forslag, men det jeg synes telefonen bør ha er:

- "god" fargeskjerm

- mms

- java

- Tri band (greit å ha ;))

- Overføring til PC

- Må være "litt" solid

Det som er greit å ha er

- kamera

- bluetooth

- Minne :p

Håper dere kan hjelpe meg :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har 6600 og den er jo litt dyr, er kanskje bedre med T610 eller T630 når den kommer for de mobilene gir mye for penga. Z600 er en feit tullete mobil

Skal du ikke briefe så mye så er Z200 helt vill synes jeg, er egentlig ikke vits med alle mulige rare funksjoner hvis du ikke trenger dem. Z200 har alt det en vanlig person vil trenge, den mangler et kamera men det gjør heller lite etter min mening.

Lenke til kommentar
Z200 har alt det en vanlig person vil trenge, den mangler et kamera men det gjør heller lite etter min mening.

Veldig enig.

+ at den er ikke så dyr heller.

veldig uenig.

En gjennomstittsmobiltelefonbruker, som bruker 2k på en mobiltelefon, bruker som oftest funksjoner som JAVA, og MMS.

Lenke til kommentar

yupp den er strippet for funksjoner, men jeg vet ikke hva han er ute etter. For å si det slik så har ikke jeg motatt så mange mmser at det gjør noe. men har han penger er jo ikke dette telefonen for han. Denne telefonen profiterer først og frems på design (samme som e700).

Men det var bare et forslag...

Lenke til kommentar
den er ikke akkurat no slick; men den er skikkelig god; men er litt småfeit: men god tlf!!!

nesten samme tlf. som t610 ;)

Er ikke T630 og z600 nesten enda likere? med tanke på at skjermer har blitt kraftig oppgradert på begge...

z200 er nesten uaktuelt, siden den er helt strippet for funksjoner...

Lenke til kommentar

jeg har Z600 og er strålende fornøyd, den har det man trenger. noen sier den er klumpete, ja, den er tykk når den er lukket. men når du åpner den sitter den som eij kula! flotters telefon, mye bedre skjerm enn t610, men du vurderte kanskje ikke den.. :)

Lenke til kommentar
N3100 har alle tingene du sier at telefonen din bør ha, men den har verken stort minne, blåtann eller kamera. Hvis du ikke trenger disse funksjonene, anbefaler jeg deg 3100 på det varmeste.

yupps, Nokia 3100 er en veldig god mobil. Veldig gode taster og naviknapp, god skjerm(med hensyn til pris) og gode menyer, samt god prossesorkraft. :)

Og det beste av alt, lav pris.

Lurer på og kanskje kjøpe Z200 eller 3100 som reservemobiltlf til P800 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...